Zebra maller (Hypancistrus Zebra / L-046)
Fra : Niels Thrane

Dato : 04-05-01 16:18

Hej alle.

Jeg er interesseret i at få fat i nogle Zebra-maller, men jeg har ikke
kunnet finde nogen.

Er der nogen der ved hvor de kan købes (evt. private opdrættere) og hvad de
skal koste ?
Indtil videre har jeg hørt ret høje tal, men det må kunne gøres billigere...

(Jeg bor i Århus)

--
Mvh.
Niels Thrane

Fra : Carsten Gall

Dato : 05-05-01 00:39

Niels Thrane <niels@freeway.dk> skrev i en news:9cuh1f$r7$1@sunsite.dk...
> [...]
de
> skal koste ?
> Indtil videre har jeg hørt ret høje tal, men det må kunne gøres

Efter hvad jeg ved, så er de ikke opdrættet her hjemme endnu.

Så den eneste mulighed du har for at få prisen ned, er at finde en anden
dyr dyrehandel
end dem i Århus. Af alle er de vist de mest grådige der findes.

Prøv at ringe til Kalles dyrerige i Aalborg, han er ikke dyr med de
fleste andre ting, og sender
tingene incl. fisk til en meget billig penge.

Carsten