douge de bordeaux han søges
Fra : Mads Petersen

Dato : 14-06-04 22:09

>Jeg søger en douge de bordeaux han,til min bordeaux hun,hun har en dansk
race union stamtavle,og er helt fri for sygdomme,så jeg syntes det er lidt
synd ikke at avle på hende

mvh Mads Petersen

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 15-06-04 09:24

"Mads Petersen" <petersen@fredericianer.dk> skrev i en meddelelse
> race union stamtavle,og er helt fri for sygdomme,så jeg syntes det er lidt
> synd ikke at avle på hende
>

> mvh Mads Petersen

Hej Mads, har du købere til evt. hvalpe?

hilsen Pia

Fra : Mads Petersen

Dato : 15-06-04 11:10

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Mads Petersen" <petersen@fredericianer.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Mads, har du købere til evt. hvalpe?
>
> hilsen Pia

Hej pia
Nej det har jeg ikke,for indtil nu har det ikke været mulig at finde
hannen,
så jeg har ikke luftet det for nogen.
Dem fra dkk er ikke så vilde med dansk race union,hvorfor?det har jeg en
ide om,
nmen ønsker ikke at træde nogen over tærerne,så den holder jeg for mig
selv

Fra : Heidi Jensen

Dato : 15-06-04 15:13

> [...]
en
> ide om,
> nmen ønsker ikke at træde nogen over tærerne,så den holder jeg for mig

Det har noget at gøre med, at de kan miste retten til selv at lave hvalpe!
Du må i DKK ikke lave krydsninger.... og det vil det jo være ved at bruge en
anden race, eller en med en ikke godkendt stamtavle!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-06-04 07:46

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> wrote in message

> [...]
en
> anden race, eller en med en ikke godkendt stamtavle!

Nu er DKK jo en klub har med avl af racer at gøre ikke "bare" avl af hunde.
De to argumenter du kommer med er efter min mening overhovedet ikke nok til
at have fordomme overfor en specifik klub.
Ligesom der er mange ting galt med DKK er der sandelig og også mange ting
galt med DRU.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Heidi Jensen

Dato : 16-06-04 08:19

> [...]
hunde.
> De to argumenter du kommer med er efter min mening overhovedet ikke nok

Nårh du vil have argumenter- det kan du ikke få- dette er bare reglerne
indefor DKK! Og de regler skal man da følge, hvis man har sine hunde reg.
der! Jeg skrev det bare, så det var let forståeligt!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-06-04 08:35

> [...]
> indefor DKK! Og de regler skal man da følge, hvis man har sine hunde reg.
> der! Jeg skrev det bare, så det var let forståeligt!

Selvfølgelig skal man da overholde reglerne, det er faktisk de regler som
gør at jeg har valgt en DKK hund.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-06-04 12:15

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> har du købere til evt. hvalpe?

Bare ren nysgerighed, er det normalt man har afsat hvalpene inden de
overhoved er blevet lavet?

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Heidi Jensen

Dato : 15-06-04 15:12

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse

> "Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Bare ren nysgerighed, er det normalt man har afsat hvalpene inden de
> overhoved er blevet lavet?

Ja det er en god idé lige at sikre sig.... hvem har tid og overskud til at
stå med 12 hvalpe selv, og have svært ved at komme af med dem! Det er altid
klogt lige at have nogle skrevet op! Ikke fordi jeg tror at Doggeren bliver
svær at sælge!

Fra : Louise

Dato : 15-06-04 13:58

"Mads Petersen" <petersen@fredericianer.dk> wrote in message news:<vtozc.14011$Vf.693748@news000.worldonline.dk>...
> race union stamtavle,og er helt fri for sygdomme,så jeg syntes det er lidt
> synd ikke at avle på hende
>

> mvh Mads Petersen

Er det den eneste begrundelse for at avle på hende? Hun skulle jo
gerne kunne tilføre avlen noget godt på de fleste punkter. (Sundhed,
holdbarhed, væsen/temperament, racetype osv).