Anbefaling af pladser i toscana ved vandet
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 22:12

Nogle som kan anbefale nogle plader ved toscana ved vandet, helst nord for
pisa.

/soli

Fra : Harry

Dato : 15-06-04 07:55

> Nogle som kan anbefale nogle plader ved toscana ved vandet, helst nord for
> pisa.

se på linket her, der er flere søgemuligheder:
http://www.hanses-campingsider.dk/lande/italia.htm

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-06-04 13:39

"Harry" <hansduggen@direkte.org> wrote in message

> se på linket her, der er flere søgemuligheder:
> http://www.hanses-campingsider.dk/lande/italia.htm

Så vidt jeg kan se, er der ikke skyggen af det, der bliver spurgt efter -
men kun en dynge links og så en sværm af annoncer. Men det var måske også
det, der egentligt var meningen?
Men er det ikke lidt sølle sådan at lokke folk (mig!) ind på en side, der
ikke indeholder noget som helst af det, der spørges om?

vh
--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net

Fra : phk

Dato : 15-06-04 15:13

> [...]
> men kun en dynge links og så en sværm af annoncer. Men det var måske også

Hvad med linket campingplader i Toscana I og linket campingpladser i Toscana
II ??

Jeg ser pladser nord for Pisa i det første link, det andet har jeg ikke
undersøgt.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-06-04 16:47

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Hvad med linket campingplader i Toscana I og linket campingpladser i
> Toscana II ??

Det oprindelige indlæg efterspurgte anbefalinger (hvilket også er det, jeg
gerne vil se).
De pågældende links er blot links til to italienske promo-sider - hvilket
vel er at sammenligne med reklamer helt og aldeles uden de personlige
erfaringer, der ligger til grund for en anbefaling.

> Jeg ser pladser nord for Pisa i det første link, det andet har jeg
> ikke undersøgt.

Igen. Der bliver spurgt efter anbefalinger af pladser ved vandet - og svaret
er stort set en flad oversigt over pladser i bjergene!

Det er da i orden at siden intet har at byde på - men ikke i orden at bruge
et spørgsmål til at promovere denne uanset relevans. Efter min ringe mening,
som jeg jo muligvis er alene om!

vh

Fra : phk

Dato : 15-06-04 17:26

> [...]

bruge
> et spørgsmål til at promovere denne uanset relevans. Efter min ringe

Den har hjulpet med en masse navne på campingpladser. Det giver lidt at søge
på på nettet ...

Men jeg kan godt se det er et problem hvis man vil have det hele severet på
et sølvfad ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-06-04 10:37

> Men jeg kan godt se det er et problem hvis man vil have det hele
> severet på et sølvfad ;)

Sikke noget ævl - den leverer jo netop det, enhver kan finde ved et enkelt
opslag på google.
Det du IKKE kan finde, er det, der er virkeligt interessant - nemlig hvordan
andre campister oplever en plads - altså anbefalinger - og ikke blot nogle
links til en komerciel oversigt over udvalgte pladser i Italien.
Der iøvrigt en god én af slagsen her: http://www.icaro.it/camping/e , den
er så vidt jeg kan se noget nær komplet. Og oven i købet i nogle tilfælde
med campistkommentarer (hovedsageligt på italiensk!).

vh

Fra : Sten Bo

Dato : 16-06-04 18:10

Jan Bøgh wrote:
> [...]
> den er så vidt jeg kan se noget nær komplet. Og oven i købet i nogle
> tilfælde med campistkommentarer (hovedsageligt på italiensk!).

I princippert ret, men det ene udelukker vel ikke det andet. De fleste
sider tilbyder plads til personlige oplevelser på pladserne, men samler
også de rent kommersielle links - der vel svarer til at slå up i diverse
bøger. Altså serviserer besøgeren på siden. De fleste overser vel
reklamerne, Logoer, især hvis indhold og holdning i øvrigt er til gavn
og nytte.

Og du kom jo heller ikke med det der blev spurgt om, men udover
eftertanken, bidrog til udvidelse af links samlingerne

For øvrigt kan man da godt finde personlige oplevelser via google gr. -
men selvfølgelig ikke helt friske.

Med humoristisk hilsen
Sten Bo - der ikke kan Italiensk eller gammelkone Sønderjysk og tit
misforstår kvinden i mit liv.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-06-04 19:47

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message

> Og du kom jo heller ikke med det der blev spurgt om, men udover
> eftertanken, bidrog til udvidelse af links samlingerne

Desværre er jeg ikke i stand til at anbefale pladser i området. Jeg kunne
måske fraråde et par stykker, men på den anden side, så må jeg nok erkende
at min smag ikke er voldsomt udbredt. Drømmepladsen er en Back to Nature med
gode sanitære forhold - og dem findes der dælme ikke ret mange af ved det
thyrenske hav.

Men jeg havde inderligt håbet på nogle gode svar - og ikke bare de IMHO
evindelige henvisninger til de samme 2-3 hjemmesider.
Principielt synes jeg det er fint at man (deep)linker, når der på siden står
noget om emnet - men jeg følger mig bondefanget til at skaffe hits til en
side, når den ikke indeholder noget af det, der er på tapetet.
Og mon så der er mere suppe at koge på den pind .

vh

Fra : Sten Bo

Dato : 17-06-04 07:29

Jan Bøgh wrote:
> "Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message

Drømmepladsen er en
> Back to Nature med gode sanitære forhold - og dem findes der dælme
> ikke ret mange af ved det thyrenske hav.

Prøv Sverige og Norge i hedebølge.

> Og mon så der er mere suppe at koge på den pind .

Forstår du blev skuffet )

vh Sten Bo

Fra : Jan Bøgh

Dato : 17-06-04 15:26

> Prøv Sverige og Norge i hedebølge.

Hvis nogen var i stand til at give en vejrgaranti, ville jeg abonnere på
Norge/Sverige.
Vi har oplevet hedebølge i Jotunheimen - og det slår alt. Men sidste gang
(for 10 år siden) tilbragte vi 14 dage ved Sognefjord i tåge og regn.
Herefter har den stået på Italien .

> Forstår du blev skuffet )

Uopretteligt!

vh
fra én, der kører til Bunken (Dk's fedeste plads) allerede i aften.

Fra : Sten Bo

Dato : 17-06-04 17:50

Jan Bøgh wrote:
> [...]
>
> Uopretteligt!
>

> vh
> fra én, der kører til Bunken (Dk's fedeste plads) allerede i aften.

Og i har CV - Vi kører i teltvogn. (men har for det meste en hytte i
back-up).

Der findes ikke forkert vejr, kun ........... I er måske ikke
polstrede nok. Kik på sæler, søløver osv. - et vist lag spæk en fordel.
Og så sveder man ikke så meget. Tænk på det næste gang der er 40 gr. ved
middelhavet. Du skriver 10 år siden og korpus passer måske nu.

Vi havde hedebølgen i Norge sidste år.

Vil blive kvalt i CV - er vi næsten sikre på.

Er det den her? http://publiccamp.dk/dansk/bunken.html

Hilsen Sten Bo

Fra : mrd

Dato : 16-06-04 19:15

"soli" <.> skrev i en meddelelse
> Nogle som kan anbefale nogle plader ved toscana ved vandet, helst nord for
> pisa.
>
> /soli

Hej Soli

Sidste år boede vi på camping Mareblu, der ligger i Cecina.

http://www.montaperto.it/mareblu/

Det var en dejlig plads. Den ene del af pladsen er med masser af træer og
den anden del med lidt mindre skygge, hvis det er det man ønsker. Pladsen
har egen strand - man går 300 m gennem en pinjeskov ned til stranden.

Hvis du ønsker at vide mere eller evt. få billeder fra pladsen, kan du
kontakte mig direkte.

Hilsen
Dorthe