MS Windows
briani 27239
Diskfragmentering XP
Fra : Nielsen

Dato : 14-06-04 20:46

Hej i gruppen

Et lille spørgsmål, når jeg køre en diskfregmentering på C drev i XP home
er der en grøn blok som ligger ude til venstre, (filer der ikke kan flyttes)
(styre system går jeg ud fra) det har de sådan set gjort i 3 mdr.
Men i dag da jeg skulle køre en diskfregmention havde den grønne blok
flyttet sig 2/3 dele over i den anden side!
Jeg har ikke ændret på drev størrelsen eller andet, så spørgsmålet lyder
hvordan kan filer der ikke kan flyttes flytte, pludselig befinde sig i den
anden side, der er vel nok en logisk forklaring på.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Ole Lykke

Fra : Edmund

Dato : 15-06-04 07:57

Nielsen skrev:

> [...]
> Men i dag da jeg skulle køre en diskfregmention havde den grønne blok
> flyttet sig 2/3 dele over i den anden side!

Den grønne blok er sikkert din page file, har du haft den flyttet.

Har de evt på et tidspunkt fået en meddelse om at du har for lidt
hukommelse, om så pagefile kan flytte sig i den forbindelse tør jeg ikke
sige.

Har du brugt andre diskfragmenterings programmer end XP´s egen

--
Mvh Edmund

Fra : Nielsen

Dato : 15-06-04 15:53

Hej

Nej jeg har ikke brugt andre diskfragtermerings værktøjer en XP
Men du har ret, det er side filen, jeg var lige inde og fjerne den og
genstarte maskinen, nu uden grønt område og da jeg efterfølgende
aktiverede den på c drev lage den sig som inden jeg fjernede den.

Mvh
Ole Lykke