Frysstørrings-"kremering" af lig
Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-04 18:56

Frysstørrings-"kremering" af lig

Ekstrabladet (9 juni) fortæller om en ny amerikansk begravelsesfacon - liget
i kisten omgives af flydende kvælstof og bliver skørt og kan pulveriseres og
tørres og fylder så intet

Mon det kan blive billigere end kremering?

Blir det en ny øko-jordfæstelse?

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 10-06-04 22:05

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> [...]
og
> tørres og fylder så intet
>
> Mon det kan blive billigere end kremering?

Flydende kvælstof er i hvert fald blevet temmelig billigt efterhånden.
Liter-prisen er vidst nede omkring prisen på mælk.

-
Jesper Pedersen

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-04 20:50

"Jesper Pedersen" <jesper@befunk.com> wrote in message
> [...]
>
> Flydende kvælstof er i hvert fald blevet temmelig billigt efterhånden.
> Liter-prisen er vidst nede omkring prisen på mælk.

Hvor køber man det?
Ikke fordi jeg har mordplaner.
Men hvis man vil skaffe lig af vejen , må frysetørring være smart, og når
liget er helt fast, kan det pulveriseres og dette pulver kan en politihund
næppe lugte , og man kan skylle det ud i kloakken

Fra : Ironi

Dato : 13-06-04 22:58

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> liget er helt fast, kan det pulveriseres og dette pulver kan en politihund
> næppe lugte , og man kan skylle det ud i kloakken

Husk at vende tilbage med en konklusion, når du har prøvet det i praksis.
Det lyder interessant.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-06-04 09:44

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> "Jesper Pedersen" <jesper@befunk.com> wrote in message

> pulveriseres

> Hvor køber man det?

AirLiquide vel ?

> [...]
> liget er helt fast, kan det pulveriseres og dette pulver kan en politihund
> næppe lugte , og man kan skylle det ud i kloakken

Det tror jeg nu sagtens den kan, men selvfølgelig ikke hvis det er skyllet
ud.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Jens Olsen

Dato : 14-06-04 20:25

> [...]
> i kisten omgives af flydende kvælstof og bliver skørt og kan pulveriseres og

Det lyder noget omstændeligt.

> Mon det kan blive billigere end kremering?
>
> Blir det en ny øko-jordfæstelse?

Det kan da gøre meget bedre.

Jeg formoder, at der en del medicinrester i de fleste døde mennesker.
Kødet kan derfor næppe sælges til almindeligt konsum.

Mon ikke den mest rentable måde at skille sig af med kadaveret på
derfor er at sælge til minkfodderproduktion eller lignende! Husk at
udtage guldtænder og andet værdifuldt inden og fjerne brugbare
donororganer.

Religion (vise religioner) kunne tænkes at blive en væsentlig hindring
for denne fremgangsmåde.

Jens Olsen

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-04 20:56

"Jens Olsen" <jenspolsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> donororganer.
>
> Religion (vise religioner) kunne tænkes at blive en væsentlig hindring

Danskerne er heldigvis ikke meget respekterende overfor nogen religion -
undtagen hvis de er godhedsindsutri-wannebe og derfor gerne ofrer alt for
Islam.

Bor man nær svinefarm, bør man kunne sælge sin fars lig for proteinprisen
som svinefoder.

Danskere bor nær kyst og bør kunne afhænde liget til fisker eller lysesejler
der dumper det med tung ting bundet til

At betale for nedgravning - og især kremering/frysning - er molboagtigt. Men
af to onder er frysning måske det mindste dvs billigste. Og det er
fordøjeligt for bedsteborgerne, som kan lide hightech.

Nogle småøer kunne gøres til ligøer og overdækkes med trådnet, så ikke måger
leger gribbe.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-06-04 10:12

> [...]
> Islam.
>
> Bor man nær svinefarm, bør man kunne sælge sin fars lig for proteinprisen

Og så kan menneskesygdomme sprede sig til grise, og dermed kan der komme nye
sygdomme som så kan sprede sig til mennesker igen. Fantastisk idé....NOT.

> Danskere bor nær kyst og bør kunne afhænde liget til fisker eller
lysesejler
> der dumper det med tung ting bundet til

Og så fylder vi havne op med rådne mennesker, som langsom løsner sig og
driver i land, fedt.

> [...]
> af to onder er frysning måske det mindste dvs billigste. Og det er
> fordøjeligt for bedsteborgerne, som kan lide hightech.

Måske, jeg synes frysning er et fint alternativ.

> Nogle småøer kunne gøres til ligøer og overdækkes med trådnet, så ikke
måger
> leger gribbe.

Hvorfor må de ikke det når grisene må ?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-04 12:44

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> [...]
nye
> sygdomme som så kan sprede sig til mennesker igen. Fantastisk idé....NOT.

Vi taler science fiction og mon ikke hysteriet imod bestråling med
radioaktivitet snart er manet i jorden, i disse Lomborg og fornufts-tider.

Så er det billigt at undgå smitte fra lig.
> lysesejler
>
> Og så fylder vi havne op med rådne mennesker, som langsom løsner sig og
> driver i land, fedt.

Svøb trådnet om liget og bind en sten til og sænk fra yderside af mole el
lign

> Men
>
> Måske, jeg synes frysning er et fint alternativ.

Men dyrt

> måger
>
> Hvorfor må de ikke det når grisene må ?

Den enkelte afgør om han vil have sit lig ædt og indbringe lidt penge som
svinefoder, eller kun ædes af mindre organismer på en ø.