fast ip hos TDC
Fra : Razzia

Dato : 04-05-01 09:40

Jeg har lige et par spørgsmål angående TDC NE2. Når man ikke har fast ip,
hvornår får man så sin ip udelt? Er det når routeren genstartes eller når
computeren genstartes.

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 04-05-01 17:41

Hej,

> Jeg har lige et par spørgsmål angående TDC NE2. Når man ikke har fast ip,
> hvornår får man så sin ip udelt? Er det når routeren genstartes eller når
> computeren genstartes.

Når router eller modem genstartes.

Ole Madsen / "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC
Internet."

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-05-01 07:58

> Når router eller modem genstartes.

Og hvor tit /hvornår bliver det det?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 05-05-01 12:10

Hej,

> Og hvor tit /hvornår bliver det det?

Hver onsdag i ulige uger, eller grundlovsdag - det kommer lidt an på vinden.

Modem : Når du tager strømmen eller problemer med centralen (der er
sammenhæng).
Router : Når du leger med strømmen.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-05-01 10:49

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvor tit /hvornår bliver det det?

Begge dele står hos kunden, så det er lidt svært at svare på.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Niels Callesøe

Dato : 05-05-01 10:17

"Ole M. Madsen" <ole@maegbaek.dk> wrote in
<9cum1l$i05$1@news.inet.tele.dk>:

> Når router eller modem genstartes.

.... eller når det centralplacerede udstyr genstartes.

(Måske hørte det også ind under dit "modemet genstartes", men jeg
syntes ikke det fremgik helt tydeligt). :)

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"