Bryster gratis adgang
Fra : Andropov

Dato : 14-06-04 17:06

Mænd skulle vist tjene lidt mere end kvinder. Men ligefrem 6 gange så
meget kan vist ikke passe.

Jeg klager til ligestillingsministeren over at mænd skal betale 295 kr
i entre mens kvinder skal betale 50 kr. :)

Det er fredag aften et stjernedrys fra Rundetårn.
En gaslampe gløder over skiltet: Diskoteket hedder Jacques. Og det har
pigetække:

Mere end halvtreds piger og enkelte fyre står skulder ved skulder og
venter. Forklaringen på den ulige kønsfordeling venter indenfor: To
dørmænd letter mændene for 295 kroner i entre. Piger slipper med en
flad 50'er.
I mængden står Esben Heick. Han er ikke tilfreds:
- Det er ikke med min gode vilje, at jeg betaler seks gange så meget
som pigerne. Det er skrapt. Men stedet får en chance på grund af
vennerne.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=252498

Fra : Johan

Dato : 14-06-04 17:23

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg klager til ligestillingsministeren over at mænd skal betale 295 kr
> i entre mens kvinder skal betale 50 kr. :)

Kald mig nærig, men jeg kunne aldrig finde på at slippe mere end 100kr. for
at komme ind noget sted. Så skulle der da lige være et værdigt liveband, og
gerne strip. Det kan da være at pigerne der kommer der regner med at finde
mænd med økonomien iorden... De skal nok regne med at finde mænd, som ikke
kan finde ud af at holde på deres penge.
Og iøvrigt er jeg da enig i, at det virker diskriminerende. Hudfarve må man
ikke diskriminere. Men hvad så med postnumre? Hvor er det lige grænsen går?

Mvh Johan

Fra : Ironi

Dato : 14-06-04 23:08

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> Kald mig nærig, men jeg kunne aldrig finde på at slippe mere end 100kr.
for
> at komme ind noget sted.

Hvad skal man dog sådan et sted?
Så hellere sidde derhjemme. Det er billigere!

Fra : Henri Gath

Dato : 14-06-04 23:25

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> "Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> for
>
> Hvad skal man dog sådan et sted?
> Så hellere sidde derhjemme. Det er billigere!

Svært hørt........................

Fra : Andropov

Dato : 15-06-04 10:17

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote in message news:<cakjda$13v4

> Kald mig nærig, men jeg kunne aldrig finde på at slippe mere end 100kr. for
> at komme ind noget sted.

Der kommer nok mange golddigger kvinder sådan et sted. Men det ved
typer som Peter Aschenfeldt godt. Men de kan jo altid kneppe dem
indtil de bliver træt af sådan en kvinde og så smide hende ud til
højre. Hans formue får hun nok aldrig fat i. Rige mænd har særeje.

> Så skulle der da lige være et værdigt liveband,

Ja, det skal være rimelig godt før man vil ofre 300 kr.

> Det kan da være at pigerne der kommer der regner med at finde
> mænd med økonomien iorden... De skal nok regne med at finde mænd, som ikke
> kan finde ud af at holde på deres penge.

Rige mænd har i højere grad mulighed for at give dyre drinks ud, men
forventer så nok noget fisse til gengæld.

> Og iøvrigt er jeg da enig i, at det virker diskriminerende. Hudfarve må man
> ikke diskriminere. Men hvad så med postnumre? Hvor er det lige grænsen går?

Men sådan vil det nok altid være at mænd er mere sultne efter fisse
end omvendt.

Fra : Anita

Dato : 15-06-04 10:35

"Andropov" skrev

> [...]
> indtil de bliver træt af sådan en kvinde og så smide hende ud til
> højre. Hans formue får hun nok aldrig fat i. Rige mænd har særeje.

Hvor mange rige mænd kender du?

> Ja, det skal være rimelig godt før man vil ofre 300 kr.

> Rige mænd har i højere grad mulighed for at give dyre drinks ud, men
> forventer så nok noget fisse til gengæld.

Rige mænd var ikke rige, hvis de gav til højre og ventre. Derimod ynder
mange af de "fattige" at spille smarte og vise at de har tegnedrengen i
orden. Ingen kan se at de lever på overtræk resten af måneden.

> Men sådan vil det nok altid være at mænd er mere sultne efter fisse
> end omvendt.

Tja, det var nok ikke sådan et sted, jeg ville forvente at "score" manden i
mit liv.

Venlig hilsen Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-06-04 14:51

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Rige mænd var ikke rige, hvis de gav til højre og ventre. Derimod ynder
> mange af de "fattige" at spille smarte og vise at de har tegnedrengen i
> orden. Ingen kan se at de lever på overtræk resten af måneden.

Helt enig. Dog er der nogle rige mænd (og kvinder), der er afhængige af
opmærksomhed, og det gælder nok forlagsdirektør Asschenfeldt, som jo skal
have sine magasiner solgt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 15-06-04 17:02

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<40cec23d$0$3069

> Rige mænd var ikke rige, hvis de gav til højre og ventre.

Simon Spies f.eks. ansatte morgenbolledamer og deres
hovedbeskæftigelse var vist ikke blot at bage morgenboller...
Han havde råd til ansætte kvinder til fritidsfornøjelser.

> Tja, det var nok ikke sådan et sted, jeg ville forvente at "score" manden i
> mit liv.

Der er vist heller ingen kvinder som ansætter mænd som
fritidsfornøjelser bortset fra Elizabeth Taylor med hendes butler.

Fra : PerX ...

Dato : 15-06-04 23:51

In article <40cec23d$0$3069$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...

> Rige mænd var ikke rige, hvis de gav til højre og ventre. Derimod ynder
> mange af de "fattige" at spille smarte og vise at de har tegnedrengen i
> orden. Ingen kan se at de lever på overtræk resten af måneden.

Så for at score dig, skal man altså sige "Nej" når du spørger om man
giver en drink? ;)

Fra : Anita

Dato : 16-06-04 07:47

"PerX ..." skrev

> Så for at score dig, skal man altså sige "Nej" når du spørger om man
> giver en drink? ;)

Det ville jeg _aldrig_ spørge om.

Venligst Anita

Fra : Johan

Dato : 16-06-04 09:18

> "PerX ..." skrev

> Det ville jeg _aldrig_ spørge om.

Godt at høre. Jeg får kuldegysninger når en pige spørger mig om det. Hvis
jeg opfører mig som en gentleman, så skal det helst være fordi pigen
fortjener det. En pige, som tror at hun fortjener det bare fordi hun er en
pige, ser jeg skævt til fra starten. Jeg elsker at være en gentleman, men
jeg kaster ikke perler for svin.

Mvh Johan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-06-04 11:46

> Godt at høre. Jeg får kuldegysninger når en pige spørger mig om det.

Er det ikke en kvindelig scorereplik at bede om en drink?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Johan

Dato : 16-06-04 12:28

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> "Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke en kvindelig scorereplik at bede om en drink?

Ikke i den forstand, som mænd bruger scorereplikker. Jeg opfatter det ofte
som:" Hey, se mig. Jeg er så smuk og dejlig, at det er min ret at få drinks
af alle og enhver; og hvis du giver mig en drink gider jeg måske snakke med
dig til drinken er tom." Ok ok, det lyder meget grimt. Men hvis de sælger
deres tid for drinks, så opfatter jeg dem som billige, også selvom drinken
ikke forpligter. Og så kommer vi tilbage til det med at være gentleman: Jeg
gider ikke være gentleman overfor en billig tøs.

Mvh Johan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-06-04 14:57

> Ikke i den forstand, som mænd bruger scorereplikker.

Ok. Jeg ved ikke noget, da jeg jo sjældent gør i byen.

> [...]
drinks
> af alle og enhver; og hvis du giver mig en drink gider jeg måske snakke

Hvordan lyder den mandlige version? Jeg gætter på, den lyder noget i retning
af: "Hey, se mig. Jeg er så smuk og dejlig, at det er min ret at få sex med
enhver pige."

> Men hvis de sælger
> deres tid for drinks, så opfatter jeg dem som billige, også selvom drinken
> ikke forpligter.

Underligt nok tænker jeg på samme måde om oversmarte fyre, der byder sig til
med gratis drinks og smarte scorereplikker.

> Og så kommer vi tilbage til det med at være gentleman: Jeg
> gider ikke være gentleman overfor en billig tøs.

Hvis jeg gider bruge tid på en pige, gider jeg også være gentleman, da jeg
ikke gider nogen alternativer. Hvorvidt jeg gider bruge tid på en billig
tøs, afhænger af, om jeg føler, hun indeholder mere, end hun giver udtryk
for. Hvordan jeg så afgør det, ved jeg ikke, da det sker ubevidst intuitivt.
Det har nok noget at gøre med noget udefinerbart som udstråling og glimt i
øjet.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ironi

Dato : 16-06-04 15:23

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> Ok. Jeg ved ikke noget, da jeg jo sjældent gør i byen.

Jeg går kun i byen, når der skal handles ind!
Alt andet er i mine øjne overflødigt!
Bliv dog hjemme!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-04 10:56

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg går kun i byen, når der skal handles ind!
> Alt andet er i mine øjne overflødigt!

Who cares?

> Bliv dog hjemme!

For at gøre hvad? Er de hjemlige sysler såsom debatter på internettet ikke
mindst lige så overflødige? Efter min mening består et år af 365-366 døgn a
24 timer, og alle disse timer skal gå med noget. Det er vel aldrig
overflødigt at hygge og more sig.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ironi

Dato : 17-06-04 15:37

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Ironi" <@> skrev i en meddelelse

> Who cares?

Det gør jeg!

> [...]
> mindst lige så overflødige? Efter min mening består et år af 365-366 døgn
> 24 timer, og alle disse timer skal gå med noget. Det er vel aldrig

Hvem har dog brug for at hygge og more sig sammen med mindrebegavede,
påvirkede og liderlige mennesker?
Jeg er så træt af andre mennesker og det bliver værre for hver dag, der går.
Det nærmer sig desværre afsky og had efterhånden!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-04 16:06

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse

> Det gør jeg!

Nå. I mine øjne er ligegyldigt pjat at spilde ressourcer på det.

> Hvem har dog brug for at hygge og more sig sammen med mindrebegavede,
> påvirkede og liderlige mennesker?

Det har alle os, der morer os sammen med alle mennesker.

Egentlig mener jeg, du selv er mindrebegavet, når du ikke kan finde
mennesker, du kan hygge og more dig sammen med. Hvis du ikke kan lide at
være sammen med mindrebegavede, påvirkede og liderlige mennesker, må du
prøve at finde nogle andre mennesker at være sammen med. Problemet kan
selvfølgelig være, at de ikke har brug for at være sammen med brokkehoveder
som dig. Personligt synes jeg, mennesker som dig er en belastning snarere
end en fornøjelse at være sammen med, og jeg går ikke i byen for at komme i
dårligt humør.

> Jeg er så træt af andre mennesker og det bliver værre for hver dag, der
går.
> Det nærmer sig desværre afsky og had efterhånden!

Tænk, jeg har samme følelser for brokkehoveder som dig. Jeg synes, det er
spild af tid at beklage sig. Får du det selv bedre af det? I så fald skal du
endelig fortsætte, omend jeg vil foretrække, du gør det et sted, hvor det
ikke går ud over andre mennesker.

I mine øjne er det din attitude, der er noget galt med. Negative mennesker
tiltrækker negative mennesker, hvorved de ender i en ond spiral.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Johan

Dato : 17-06-04 20:15

"Ironi" <@> wrote in message
> Jeg er så træt af andre mennesker og det bliver værre for hver dag, der
går.
> Det nærmer sig desværre afsky og had efterhånden!

Hej Ironi.
Jeg ville have sendt dig en mail, men din mailadresse er der ikke.
Men lige et klap på skulderen i sympati. Jeg tror jeg ved hvordan du har
det, og det er egenligt ikke særlig fedt. Håber du kommer over det.
Mvh Johan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-06-04 06:58

> Men lige et klap på skulderen i sympati. Jeg tror jeg ved hvordan du har
> det, og det er egenligt ikke særlig fedt. Håber du kommer over det.

Har du nogen løsningsforslag?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Johan

Dato : 18-06-04 08:35

> "Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> Har du nogen løsningsforslag?

Synet af solskin på blomstrende træer har hjulpet på det for mig. Men jeg
har ikke opnået et eller andet gennembrud, som skulle sikre mig et positivt
livssyn, når der ikke er så meget smukt at se på. Men hvis jeg kommer på
noget skal jeg da sige til.

Mvh Johan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-06-04 09:19

> Synet af solskin på blomstrende træer har hjulpet på det for mig.

Det kan da også hjælpe på mig, når jeg bliver deprimeret.

Mit problem er, at det eneste, der har kunnet give mig lyst til at være
sammen med andre mennesker, er samværet med søde og glade mennesker, hvor
jeg følte mig accepteret uden forbehold. Det kræver bare en positiv
indstilling hos sig selv, således man ikke lukker andre menneskers kærlighed
(i bred betydning) og glæde ude. Forventningerne betyder meget for, hvad man
ubevidst fokuserer på, og dermed hvad man oplever.

Hvis man har lyst til det, kan man også forbinde solskin med hudkræft og
beklage sig over de blomster fra træerne, der drysser på ens tøj. Man kan
også beklage sig over, det er for varmt, man bliver blændet af solen, og det
snart bliver efterår efterfulgt af vinter.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-07-04 14:37

"Ironi" <@> wrote in message

> [...]
går.
> Det nærmer sig desværre afsky og had efterhånden!

Hvem synes du selv er mest begavet? En der kommer med saglige argumenter,
eller en der kommer med platte kommentarer? Formentlig det sidste da stort
set alle dine kommentarer er dybt latterlige.

Mvh.

Michael Nielsen

Fra : PerX ...

Dato : 20-06-04 23:57

In article <40d057c1$0$525$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
says...

> Jeg går kun i byen, når der skal handles ind!
> Alt andet er i mine øjne overflødigt!
> Bliv dog hjemme!

Og meget kan du bestille fra nettet! *g*

Fra : Johan

Dato : 16-06-04 15:34

> [...]
retning
> af: "Hey, se mig. Jeg er så smuk og dejlig, at det er min ret at få sex

Ja, det kunne være dejligt om det var så nemt. Men det er kvindernes marked.
Man skal være gudesmuk eller kendt for at kunne vælge sine kvinder. Kvinder
derimod kan langt hen ad vejen selv bestemme hvem de vil have med hjem; det
er bare et spørgsmål om at være lidt nemmere end de andre. Hvis ikke man har
været meget heldig, må man bare være så chamerende som man nu kan, og så
håbe, at det er godt nok til hende.

> Underligt nok tænker jeg på samme måde om oversmarte fyre, der byder sig
til
> med gratis drinks og smarte scorereplikker.

Ja, men fyrene står og skal sælge produktet. Og det kan godt være, at deres
metoder lugter lidt af billige kneb, men fyre janter ikke hinanden på samme
måde som piger janter piger. En fyr bliver ikke kaldt billig, med mindre da,
at han ser alt for godt ud til at gå med standardkvinden hjem.

> [...]
intuitivt.
> Det har nok noget at gøre med noget udefinerbart som udstråling og glimt i

Helt sikkert. Man tager mere eller mindre bevidst beslutningen om hvorvidt
kvinden man snakker med er værd at: 1: Gifte sig med og få børn, 2: Indlede
et forhold med, og håbe det går, 3: Score for en nat, 4: Snakke med, eller
5: Ignorere.
Hvilken kategori man får placeret pigen i er meget individuelt, og det
gælder endnu mere for ens motiver. Men jeg kan godt vælge at være en
gentleman overfor en pige, som jeg ikke ønsker andet end at snakke med (hvis
nu jeg synes hun fortjener det), og jeg kan undlade at være en gentleman
overfor en pige, som jeg gerne ville tæt ind på livet af, hvis jeg
fornemmer, at gentleman-attituden giver hende kvalme.

Mvh Johan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-04 11:17

> Ja, det kunne være dejligt om det var så nemt.

Jeg tager ikke stilling til, om det er nemt. Jeg mener blot, det er to sider
af samme sag.

> Man skal være gudesmuk eller kendt for at kunne vælge sine kvinder.

Det er vist en sandhed med modifikationer. Enhver mand vælger vel selv
hvilke kvinder, han vil give opmærksomhed.

> Kvinder
> derimod kan langt hen ad vejen selv bestemme hvem de vil have med hjem;
det
> er bare et spørgsmål om at være lidt nemmere end de andre.

Det gælder vel også for mænd, når nu modifikationen "langt hen ad vejen" er
tilføjet. Det er jo ikke givet, kvinderne er gode nok til de mænd, de vil
have.

> Ja, men fyrene står og skal sælge produktet.

Det skal kvinderne også. Så vidt jeg ved, begyndte kvindernes seksuelle
frigørelse for 40 år siden.

> En fyr bliver ikke kaldt billig, med mindre da,
> at han ser alt for godt ud til at gå med standardkvinden hjem.

Det er muligt, men fyren kan vel godt være billig, selvom han ikke direkte
bliver kaldt det - og omvendt. Forresten har jeg aldrig mødt en
"standardkvinde", da de kvinder, jeg har mødt, har været meget forskellige.

> [...]
Indlede
> et forhold med, og håbe det går, 3: Score for en nat, 4: Snakke med, eller

Så advanceret er jeg ikke, men det kan jo skyldes, jeg går så sjældent i
byen.

I første omgang beslutter jeg kun, om kvinderne er værd at: 1: Snakke med,
2: Kun kigge på eller 3: Ignorere. Det er kun dem, der er værd at snakke
med, der kan være værd at indlede et forhold til endsige gifte sig og få
børn med. Dem, der er værd at snakke med, er også værd at kigge på.

> [...]
> overfor en pige, som jeg gerne ville tæt ind på livet af, hvis jeg
> fornemmer, at gentleman-attituden giver hende kvalme.

På det punkt er vi nok også forskellige, og jeg er vist heller ingen god
gentleman. Hvis jeg har lyst til at snakke med en pige, vælger jeg så vidt
muligt en attitude, der får hende til at føle sig godt tilpas, og får det
bedste frem i hende. Hvis jeg fornemmer, min attitude giver en pige, jeg
gerne vil tæt ind på livet af, kvalme, opgiver jeg simpelthen at komme tæt
ind på livet af hende. Man kan jo lige så godt erkende sine begrænsninger.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Johan

Dato : 17-06-04 20:11

> "Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> Jeg tager ikke stilling til, om det er nemt. Jeg mener blot, det er to
sider
> af samme sag.

Såmænd. Og så alligevel. Jeg mener, at der er meget forskellige spilleregler
og magtforhold mellem kønnene, når det gælder scoringer.

> Det er vist en sandhed med modifikationer. Enhver mand vælger vel selv
> hvilke kvinder, han vil give opmærksomhed.

Så sandt, så sandt. Men når det gælder løsere forhold er mænd meget nemmere
end pigerne. "Jeg vil i seng med de fleste"; det udsagn tror jeg langt flere
mænd vil kunne tilslutte sig end kvinder vil.

> [...]
er
> tilføjet. Det er jo ikke givet, kvinderne er gode nok til de mænd, de vil

Se ovenstående. Men når det gælder valg af partner til et længere forhold,
så er vi mænd selvfølgelig mere kræsne.

> [...]
> bliver kaldt det - og omvendt. Forresten har jeg aldrig mødt en
> "standardkvinde", da de kvinder, jeg har mødt, har været meget

En fyr kan gøre alle de ting, som en pige kan gøre, og derfor være billig.
Men han bliver ikke kaldt billig. Det er selvfølgelig uretfærdigt, synd for
pigerne (det er iøvrigt blevet diskuteret før, hvor der var enighed om, at
det er pigerne selv, som janter hinanden med titlen "billig).
Nej, en standardkvinde er selvfølgelig en sjusket sortering, og ikke
særligt flaterende. Du husker måske sangen om Mette Medium; ikke specielt
køn, ikke specielt grim; ikke specielt klog, ikke specielt dum (så vidt jeg
husker).

> [...]
> ind på livet af hende. Man kan jo lige så godt erkende sine begrænsninger.

Så sandt, så sandt. Men nogle piger foretrække at man er lidt grov, og
alligevel prøver jeg mig da først frem med en venlig og charmerende attitude
hvis jeg selv skal sige det.

Mvh Johan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-06-04 06:58

> Såmænd. Og så alligevel. Jeg mener, at der er meget forskellige
spilleregler
> og magtforhold mellem kønnene, når det gælder scoringer.

Det føles sikkert sådan, men jeg tror egentlig, det gælder begge veje. Mange
mænd vil nok blive forskrækkede og trække sig tilbage, hvis en kvinde
henvendte sig til dem med scorereplikker etc., som de samme mænd ville møde
kvinder med. Derfor må kvinderne vælge en anden strategi. Hvis reglen er
drinks for sex, må kvinder, der har lyst til sex, først have en drink
foræret af en fyr, de tænder på. Det beder de så om.

> [...]
flere
> mænd vil kunne tilslutte sig end kvinder vil.

Det kan jeg ikke udtale mig om. Jeg tror bare, den store forskel er, at
kvinder, der dyrker sex med mange mænd, opfattes som billige, mens mænd, der
dyrker sex med mange kvinder, opfattes som super-mænd. Det betyder, at
kvinderne aldrig direkte vil sige, at de vil i seng med de fleste, selvom
det skulle være tilfældet.

> [...]
> særligt flaterende. Du husker måske sangen om Mette Medium; ikke specielt
> køn, ikke specielt grim; ikke specielt klog, ikke specielt dum (så vidt

Nej, den husker jeg ikke. Jeg kender da godt typen, men der er utallige
varianter af Mette Medium.

> Så sandt, så sandt. Men nogle piger foretrække at man er lidt grov, og
> alligevel prøver jeg mig da først frem med en venlig og charmerende
attitude
> hvis jeg selv skal sige det.

Ok. Det kan jeg ikke finde ud af. Jeg kan kun finde ud af at være mig på
godt og ondt. Det er jeg så.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Johan

Dato : 18-06-04 08:43

> [...]
> drinks for sex, må kvinder, der har lyst til sex, først have en drink
> foræret af en fyr, de tænder på. Det beder de så om.

Sådan har vi ikke fået den vendt før, men det giver god mening.

> [...]
> dyrker sex med mange kvinder, opfattes som super-mænd. Det betyder, at
> kvinderne aldrig direkte vil sige, at de vil i seng med de fleste, selvom

Hmm. Ja, inderst inde kan kvinder måske have samme lyster som mænd, men jeg
tror det er mere end frygten for, hvad man måtte kalde dem, som holder dem
tilbage. Dette kan jeg desværre ikke på nogen måde bevise.

> jeg
>
> Nej, den husker jeg ikke. Jeg kender da godt typen, men der er utallige
> varianter af Mette Medium.

Ja ja, jeg genereliserer bare og putter i kasser. Langt de fleste mænd er
dog på ingen måde for fine til at score løs af dem, og være en supermand,
som du siger.

> attitude
>
> Ok. Det kan jeg ikke finde ud af. Jeg kan kun finde ud af at være mig på
> godt og ondt. Det er jeg så.

Jamen det er sikkert helle ikke helt tosset. Held og lykke derude.

Mvh Johan

Fra : Anita

Dato : 16-06-04 13:36

"Johan" skrev

> [...]
> pige, ser jeg skævt til fra starten. Jeg elsker at være en gentleman, men

Yderst fornuftigt.

Hvis en fyr har travlt med at hælde drinks på piger tænker jeg som regel at
han kun er ude på én ting. Og hvis jeg ikke er interesseret i dén ting,
gider jeg da ikke spilde både hans og min tid.

Hvis jeg derimod _er_ interesseret i noget, bliver jeg ikke mere eller
mindre interesseret af at drinksene er "gratis". Jeg kan godt betale mine
drinks selv, og det ynder jeg at gøre, når jeg (endelig) går i byen.

Jeg tror det for mig handler lidt om, at jeg ikke kan fordrage at stå i
gæld. Og det føler jeg, at jeg gør, hvis jeg har fået dyrt betalte drinks af
en fyr. Hvis jeg selv betaler kan jeg bare smutte hjem, når jeg ikke gider
feste mere

Giver det mening?

Venligst Anita

Fra : Johan

Dato : 16-06-04 14:33

> [...]
> han kun er ude på én ting. Og hvis jeg ikke er interesseret i dén ting,
> gider jeg da ikke spilde både hans og min tid.

Lyder godt. Men jeg har det ikke godt med at "købe" mennesker, det føles
ikke rigtigt.

> Hvis jeg derimod _er_ interesseret i noget, bliver jeg ikke mere eller
> mindre interesseret af at drinksene er "gratis". Jeg kan godt betale mine
> drinks selv, og det ynder jeg at gøre, når jeg (endelig) går i byen.

Da jeg var lille kunne jeg kun finde ud af at kommunikere med pigerne ved at
hive dem i fletningerne. Efterhånden er jeg blevet bedre til det. At købe
drinks til piger er helt sikkert mere udviklet end at rive i fletninger,
eller at slå dem for den sags skyld, men jeg bilder mig ind at min måde er
mere udviklet (hvor selvglad må man være?). Men om den anden metode ville
være mere effektiv har jeg desværre ikke råd til at teste for tiden. I
videnskabens navn ville jeg da gerne efterprøve det ved lejlighed

> [...]
af
> en fyr. Hvis jeg selv betaler kan jeg bare smutte hjem, når jeg ikke gider

Absolut. Jeg bryder mig ikke selv om at stå i gæld til nogen; og så at møde
en person kl. 2.45, som indbyder til at stå i en form for gæld, det har jeg
lidt svært ved at forholde mig til.

Mvh Johan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-06-04 15:01

> [...]

> mindre interesseret af at drinksene er "gratis". Jeg kan godt betale mine
> drinks selv, og det ynder jeg at gøre, når jeg (endelig) går i byen.

Det virker rimeligt efter min mening. Måske kan du ligefrem bruge det som en
test af hans hensigter at prøve at give ham en drink.

> [...]
af
> en fyr. Hvis jeg selv betaler kan jeg bare smutte hjem, når jeg ikke gider

Det forstår jeg udmærket. På den anden side kan det ikke være dit problem,
at en fyr uopfordret har lyst til at give dig dyrt betalte drinks.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Anita

Dato : 16-06-04 23:34

"Boerge Rahbech Jensen" skrev

> Det virker rimeligt efter min mening. Måske kan du ligefrem bruge det som
en
> test af hans hensigter at prøve at give ham en drink.

Hvordan mener du?

> af
>
> Det forstår jeg udmærket. På den anden side kan det ikke være dit problem,
> at en fyr uopfordret har lyst til at give dig dyrt betalte drinks.

Helt enig. Men jeg ville føle mig som en dum tøs - og det har jeg ikke lyst
til.

Ja, jeg synes faktisk de er nogle dumme tøser, dem der står og tager imod
den ene dyre drink efter den anden, mens de smiler sødt og overbærende. Og
som bagefter smutter fra den naive stakkel uden så meget som at kigge sig
tilbage.

Venligst Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-04 10:53

> "Boerge Rahbech Jensen" skrev

> mine

> en
>
> Hvordan mener du?

Det kunne da indikere et ønske om et ligeværdigt forhold, hvis manden også
ville tage imod en drink fra pigen. Hvis han ikke vil det, vil han nok også
være utilpas, hvis hans partner havde en større indkomst, end han havde. For
nogle mænd ligger mandigheden nok i tegnebogen...

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Anita

Dato : 17-06-04 11:55

> [...]

For
> nogle mænd ligger mandigheden nok i tegnebogen...

Men jeg tror det ville falde mig unaturligt at tilbyde det fra starten af.
Og hvis han selv spurgte ville jeg nok tænke noget i retningen af: "Nå, han
forventer at jeg betaler for drinks, så forventer han nok også at jeg
betaler for alt muligt andet".

Men en kommentar i retningen af:
"Hvis jeg gi'r den første omgang drinks, gi'r du så den næste?"
Ville være lige efter min bog

Venligst Anita

Fra : Andropov

Dato : 17-06-04 13:08

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<40d0ca49$0$12551> Men

>det komme vel af det gammeldags opdragelsesmønster at manden er
> hovedforsørgeren at kvinder næsten føler det som en personlig
> fornærmelse hvis hun skal betale lidt selv.

>Ak nej. Det kommer af at jeg forventer og kan betale for mig selv -
og det
>samme forventer jeg da af ham. Ligesom jeg ikke forventer at blive
>forsørget, forventer jeg heller ikke at skulle være forsørger.

Mange kvinder vil stadig synes det er mærkeligt hvis de forsørger en
mand. Mænd derimod vil ikke synes det er mærkeligt at de forsørger en
kvinde hvis de har råd til det...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-04 13:35

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Mange kvinder vil stadig synes det er mærkeligt hvis de forsørger en
> mand.

Sandsynligvis. I vores moderne samfund overtager det offentlige forsørgelsen
for os, der ikke kan forsørge sig selv - uanset køn.

> Mænd derimod vil ikke synes det er mærkeligt at de forsørger en
> kvinde hvis de har råd til det...

Sikkert ikke, men det har jeg til gengæld mødt kvinder, der synes.

Normen i det moderne danske samfund er delt forsørgelse, hvor man deler
udgifterne, når man lever i parforhold herunder ægteskab. Igen må jeg minde
om kvindernes frigørelse, som startede omkring 1970.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Anita

Dato : 17-06-04 13:48

> [...]

> Mange kvinder vil stadig synes det er mærkeligt hvis de forsørger en
> mand. Mænd derimod vil ikke synes det er mærkeligt at de forsørger

Jeg finder det ikke passende at blive forsørget af andre (hverken af det
offentlige eller af mænd). Jeg synes det er helt okay at nogle vælger at
lade den ene part arbejde ude og tjene penge og den anden passe hus og børn.
Man skal jo ikke have ret mange børn før det bedst kan betale sig på den
måde. Men jeg er ikke sikker på at jeg selv kunne trives på den måde i
længere tid.

Men vi er alle forskellige og det er helt okay. Jeg betaler selv mine
drinks, når jeg går i byen, det har jeg det bedst med. Andre gør ikke og det
har jeg det også okay med. (Så længe det ikke er mig der "skal" betale).

Venligst Anita

Fra : Andropov

Dato : 17-06-04 12:26

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<40d03e2c$0$9346

> [...]

hovedforsørgeren at kvinder næsten føler det som en personlig
fornærmelse hvis hun skal betale lidt selv.

Lisbet Dahl skriver i sin bog at hun tjente mange penge da hun var
gift med sine sidste 2 mænd vist nok en del mere end de gjorde. Hun
foreslog en af mændene at han kunne droppe sit arbejde som han ikke
var så glad for og sidde hjemme og skrive bøger som han havde lyst
til. Det gjorde han så men hun mener at forholdet røg fordi manden
ikke var hovedforsørger eller i det mindste tjente lige så meget. Men
det kommer nok også af at kvinder stadig i de fleste tilfælde stadig
gifter sig opad. Man kan så sige hvad kom først hønen eller ægget.

Fra : Anita

Dato : 17-06-04 12:53

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-04 13:25

> Men det komme vel af det gammeldags opdragelsesmønster at manden er
> hovedforsørgeren at kvinder næsten føler det som en personlig
> fornærmelse hvis hun skal betale lidt selv.

Det tror jeg nu ikke. Som jeg har skrevet før, tror jeg, det har mere at
gøre med, at vi mænd typisk fokuserer på materielle værdier som rigdom og
status. Det har mange kvinder nu også lært i takt med, de materielle
værdier, som vi mænd betragter som statussymboler, er blevet
kærlighedssymboler for mange kvinder.

På den anden side giver det nok manden præstige at være "skaffedyr", mens
det giver kvinden præstige at være smuk på fuld tid. Det må være ubehageligt
for begge parter. Det er værd at bemærke, at kvinderne ikke begyndte at
arbejde, fordi de var nødt til det. Det begyndte at arbejde, fordi de blev
trætte af deres liv som hjemmegående husmødre og skønheder.

> Det gjorde han så men hun mener at forholdet røg fordi manden
> ikke var hovedforsørger eller i det mindste tjente lige så meget.

Det tror jeg på. Balancen i ægteskabet blev forrykket.

Jeg husker, der var en artikel for adskillige år siden i det engelske
tidsskrift G.Q. under overskriften "Are you man enough" om netop den
problemstilling. Budskabet var, at man skal være en stærk mand for at
acceptere, at man tjener mindre end sin ægtefælle.

> Men
> det kommer nok også af at kvinder stadig i de fleste tilfælde stadig
> gifter sig opad. Man kan så sige hvad kom først hønen eller ægget.

Det er jeg nu ikke enig i. Jeg kender kun få rige kvinder, og der er intet,
der tyder på, de har giftet sig opad. Som jeg ser det, handler det ikke om
hønen og ægget. Det handler mere om, hvem de rige og succesfulde kvinder kan
få et forhold til at fungere sammen med.

Penge betyder nok mest for kvinder, der ikke har penge nok, og derfor gerne
lader sig opvarte af velstillede mænd, der kan give dem (kvinderne) goder,
som de ikke selv har råd til. Derudover er det direkte tåbeligt selv at
betale sine drinks, hvis det ligner en sikker måde at tabe spillet på. Som
Anita beskriver, kan der være gode grunde til at gøre det alligevel. Jeg
synes bare ikke, vi kan fortænke nogen piger i, at de ikke vil betale
hundredevis af kroner for at forskrække de mænd, de gerne vil tiltrække...
Det er da grundlæggende vi mænd selv, der har defineret spillets regler om
sex for drinks.

Med venlig hilsen
Børge

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-06-04 14:49

> Ja, det skal være rimelig godt før man vil ofre 300 kr.

Tja, omend alt er relativt. Jeg har da købt adskillige teaterbilletter etc.
i det prisleje, selvom jeg har modtaget dagpenge.

> Rige mænd har i højere grad mulighed for at give dyre drinks ud, men
> forventer så nok noget fisse til gengæld.

Det kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke kender nogen rige mænd. Det kan
også blot være, det drejer sig om at fremstå som populære de rigtige steder.
I så fald er det vel altid godt at omgive sig med smukke mennesker, uanset
hvordan man tiltrækker dem.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 14-06-04 23:49

In article <df29e838.0406140806.6ba1a38d@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=252498

Du tog jo slet ikke det interessant med! Nemligt at det er ULOVLIGT at
gøre det. Det blev fastslået i år af Ligestillingsnævnet. Det er
kønsdiskrimination - en overtrædelse af Ligestillingslovens paragraf 2.

Men de korrupte myndigheder gør åbenbart ikke noget før nogen lægger sag
an - og måske vinder kassen *g*

Fra : Johnny Andersen

Dato : 15-06-04 00:25

Græd små lille nørder...... ;.((
Synd, at i ikke få noget - man det er sku da klart, hvis i bruger al jeres
tid foran en computer

/Johnny

Fra : Ironi

Dato : 15-06-04 05:27

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Græd små lille nørder...... ;.((
> Synd, at i ikke få noget - man det er sku da klart, hvis i bruger al jeres
> tid foran en computer

Hvordan går det med dine mange kønssygdomme?

Fra : Andropov

Dato : 15-06-04 17:07

"Ironi" <@> wrote in message news:<40ce7a99$0$494$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> "Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvordan går det med dine mange kønssygdomme?

Man kommer til at tænke på "team easy on" i TV.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 15-06-04 23:25

Kender du ordet " kønssygdomme"??
Man skal sku lede længe efter et fjols som dig.. Og ja - jeg har læst dine
besvarelser af andre tråde, om mener du burde have hjælp.......
Hvis man lever efter din device, får man et MEGA kedligt liv.....
- Men dig og din "gud" ved jo bedst.......suk!!!!

/Johnny

Fra : Ironi

Dato : 16-06-04 05:50

> [...]
> Hvis man lever efter din device, får man et MEGA kedligt liv.....
> - Men dig og din "gud" ved jo bedst.......suk!!!!

Jeg synes nu ikke selv, at jeg har et kedeligt liv, men jeg har dog
overvejet efter pres fra min praktiserende læge at tale med en psykolog om
min "unormale" opførsel og mine "mærkelige" tanker og ideer!

Fra : PerX ...

Dato : 16-06-04 13:32

In article <40cfd191$0$306$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Ironi" <@>
says...
> [...]
> overvejet efter pres fra min praktiserende læge at tale med en psykolog om
> min "unormale" opførsel og mine "mærkelige" tanker og ideer!

Really? Men virker jo som det giver *dig* problemer, så er det vel ok.
Det er vel ok at være anderledes hvis man har det godt med det, men hvis
man hele tiden bliver stresset af det så det måske ikke så smart.

Fra : Andropov

Dato : 15-06-04 17:05

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message news:<40ce33b1$0$208$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Græd små lille nørder...... ;.((
> Synd, at i ikke få noget - man det er sku da klart, hvis i bruger al jeres
> [...]

Det kunne være sjovt hvis en hel stor flok fyre aftalte at gå ind på
det diskotek og så bagefter klage til politiet og få erstatning.

Fra : PerX ...

Dato : 15-06-04 23:49

In article <40ce33b1$0$208$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, netsat_99
@yahoo.dk says...

Jonny lær lige at citere ordentlig ikke taber?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 16-06-04 00:04

> In article <40ce33b1$0$208$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, netsat_99
> @yahoo.dk says...
>
> Jonny lær lige at citere ordentlig ikke taber?

Rigtig Per - heller bruge min tid på at lærer, at citere rigtig, end at få
noget ud af livet.......
Livet er heldigvis meget andet end usenet (læs: nyhedsgrupper) - Har været
på nettet siden 1993...

/Johnny

Fra : PerX ...

Dato : 16-06-04 13:31

In article <40cf803e$0$299$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, netsat_99
@yahoo.dk says...

> [...]
> noget ud af livet.......
> Livet er heldigvis meget andet end usenet (læs: nyhedsgrupper) - Har været

Og har stadig problemer? tsk tsk ;)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-06-04 05:09

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg klager til ligestillingsministeren over at mænd skal betale 295 kr
> i entre mens kvinder skal betale 50 kr. :)

Gør du det - eller til politiet, hvis det er dem, der skal tage sig af den
type overtrædelser.

> [...]
> venter. Forklaringen på den ulige kønsfordeling venter indenfor: To
> dørmænd letter mændene for 295 kroner i entre. Piger slipper med en

Gad vide, om ikke mændene netop skal betale ekstra for at møde pigerne?

> - Det er ikke med min gode vilje, at jeg betaler seks gange så meget
> som pigerne. Det er skrapt. Men stedet får en chance på grund af
> vennerne.

Det kan da vist kaldes dobbelt-moral. Han gør det da helt frivilligt, så
prisen kan da ikke være et særlig stort problem.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 17-06-04 13:46

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message news:<40cefc55

> [...]
minde
>om kvindernes frigørelse, som startede omkring 1970.

Men det er vist kun kvinderne som er blevet frigjort. Det er kun de
ting som er til gavn for kvinderne som er blevet ændret på....

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-04 15:52

> Men det er vist kun kvinderne som er blevet frigjort. Det er kun de
> ting som er til gavn for kvinderne som er blevet ændret på....

Det er nok meget rigtigt, men det er vel næppe kun kvindernes skyld.

Som nævnt går jeg sjældent i byen, og når jeg endelig gør det, er det typisk
til salsa-arrangementer i Århus. I det miljø er det evnerne på dansegulvet,
der tæller, og der drikkes næsten kun kildevand. I stedet for at byde på
eller bede om en drink, beder man om en dans. Dermed får personlighed og
danseevner stor betydning, mens penge mister deres betydning.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 17-06-04 14:00

> [...]

blev
>trætte af deres liv som hjemmegående husmødre og skønheder.

Den egentlige grund til at kvinderne kom ud på arbejdsmarkedet i
70'erne var at arbejdsmarkedet manglede arbejdskraft. Det var bl.a.
også derfor Danmark begyndte at importere udlændinge.

> [...]
> gifter sig opad. Man kan så sige hvad kom først hønen eller ægget.

>Det er jeg nu ikke enig i. Jeg kender kun få rige kvinder, og der er

Men du ser vel sjældent en velstående kvindelig direktør som gifter
sig med en ufaglært mand....

> [...]
gerne
>lader sig opvarte af velstillede mænd, der kan give dem (kvinderne)

Penge kan jo altid friste. Mænd kunne såmænd også lade sig friste af
at få gratis drinks af kvinder. Men det er sjældent det sker i hvert
fald i stor stil.

> [...]
betale
>hundredevis af kroner for at forskrække de mænd, de gerne vil

Men det du skriver er jo noget som er opstået på grund af det
traditionelle mønster tilbage fra tidligere tider hvor mænd i højere
grad forsørgede kvinder. Noget af mønsteret eksisterer så til en vis
grad stadig væk.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-04 15:39

> Den egentlige grund til at kvinderne kom ud på arbejdsmarkedet i
> 70'erne var at arbejdsmarkedet manglede arbejdskraft.

Det var grunden til, at virksomhederne efterspurgte kvinderne. Det var ikke
grunden til, kvinderne stillede sig til rådighed for virksomhederne.

> Men du ser vel sjældent en velstående kvindelig direktør som gifter
> sig med en ufaglært mand....

Det aner jeg intet om. De eneste rige kvinder, jeg har rimeligt kendskab
til, er kvindelige sportsstjerner, som angiveligt blev millionærer på deres
sport. Jeg har ikke hørt, at nogen af dem blev gift med millionærer...

Jeg forestiller mig ikke, det er meget anderledes for kvindelige chefer.
Faktisk vil det ikke overraske mig, hvis mange smukke kvindelige chefer er
enlige, fordi det er svært at finde mænd, der kan og vil gifte sig opad, som
du kalder det.

> Penge kan jo altid friste.

Tja, men nok ikke i samme omfang, hvis man har penge nok. I så fald er det
sandsynligvis andre værdier, man søger.

> Men det du skriver er jo noget som er opstået på grund af det
> traditionelle mønster tilbage fra tidligere tider hvor mænd i højere
> grad forsørgede kvinder.

Måske. Jeg ser det mere som udtryk for, at vi mænd er for svage til at stå
ved os selv, og derfor foretrækker at deponere vor mandighed i tegnebogen.
Med andre ord mener vi ikke, vi er gode nok i os selv, hvorfor vi føler os
nødsaget til at købe succes hos kvinderne.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Corax

Dato : 22-06-04 15:05

> [...]
>
> Jeg klager til ligestillingsministeren over at mænd skal betale 295 kr
> i entre mens kvinder skal betale 50 kr. :)

En del af de penge du betaler ekstra, betaler du for at der er ekstra mange
piger at vælge imellem. Prøv at se det på den måde.

Fra : PerX ...

Dato : 25-06-04 12:55

In article <40d83c7e$0$201$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
amina@blazingangles-nospam.com says...

> "Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> En del af de penge du betaler ekstra, betaler du for at der er ekstra mange
> piger at vælge imellem. Prøv at se det på den måde.

At få forbrydere straffet er en fornøjelse i sig selv ;)