Brændt cd i sony minianlæg
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 07:48

Jeg forstår det ikke.. Har brændt ca. fem CDer. Tre af dem virker
ikke, de to sidste virker... Det er samme CD mærke, og brændt med
samme program (nero). Jeg prøvede så dem der ikke virkede ude i mit
bil-anlæg, og der virkede de fint! Hvad kan det være?

Jeg prøver dem nogle flere steder i aften, for at se om den virker
andre steder.

Fra : Deaster

Dato : 14-06-04 08:16

peet_dk wrote:

> [...]
> bil-anlæg, og der virkede de fint! Hvad kan det være?
>
> Jeg prøver dem nogle flere steder i aften, for at se om den virker

Er de også brændt ved samme hastighed og i samme brænder ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : rasmus carlsen

Dato : 14-06-04 08:23

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Er de også brændt ved samme hastighed og i samme brænder ?

- er de overburned? Hvis du smider for meget på skiverne kan en del
afspillere ikke læse teksten.

ras

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 08:45

On Mon, 14 Jun 2004 08:47:48 +0200, peet_dk <peet at peet dot denmark>
wrote:

> [...]
>bil-anlæg, og der virkede de fint! Hvad kan det være?
>
>Jeg prøver dem nogle flere steder i aften, for at se om den virker

Samme brænder, sammehastighed (har i hvert til fælde ikke ændret
hastigheden) Samme cd-medie mærke.

Jeg mener ikke der var overburn, da jeg mener den plejer at sige det
hvis den laver overburn. Kan det have noget at sige at dem den ikke
kan læse er over 74min? (det er 80min skiver)

Fra : rasmus carlsen

Dato : 14-06-04 09:40

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse

> Jeg mener ikke der var overburn, da jeg mener den plejer at sige det
> hvis den laver overburn. Kan det have noget at sige at dem den ikke
> kan læse er over 74min? (det er 80min skiver)

- ja hvis du har brændt 80 minutter men din afspiller kun kan læse 74
minutter så har det en hel del at sige.

ras

Fra : Ebbe

Dato : 15-06-04 21:07

"rasmus carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse

> - ja hvis du har brændt 80 minutter men din afspiller kun kan læse 74
> minutter så har det en hel del at sige.
>
> ras

Vil vædde en halv spegesild på, at problemet bli'r løst hvis du skruer ned
for hastigheden på brænder - så langt ned som muligt, og så ikke alt for
billige skiver _

MVH
Ebbe