Anne Linnet sang
Fra : Rene Schnoor

Dato : 13-06-04 04:09

Jeg har gået og grublet på hvad det er Anne Linnet synger i sangen Venus.
Først synger hun:

Med mars i hånden skræmmer du mig
Venus..... ?

Hvad synger hun i Venus-linien?

René

Fra : elisabeth

Dato : 13-06-04 07:46

"Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har gået og grublet på hvad det er Anne Linnet synger i sangen Venus.
> [...]

....og Venus lader vente på sig.."

fortolkning: den elskede er endnu ikke sprunget ud som lesbisk?

Elisabeth

Fra : Rene Schnoor

Dato : 13-06-04 12:50

"elisabeth" <beks@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
Venus.

> ...og Venus lader vente på sig.."

Nu har jeg hørt sangen igen, og det er jo dét, hun synger! Takker

> fortolkning: den elskede er endnu ikke sprunget ud som lesbisk?

Det kunne det sagtens være, især når man tænker på AL's egen seksuelle
orientering.

René

Fra : Hans Huttel

Dato : 21-06-04 13:42

elisabeth wrote:

>"Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

>...og Venus lader vente på sig.."
>
>fortolkning: den elskede er endnu ikke sprunget ud som lesbisk?

Eller noget med Wimbledon?

Hans

P.S. Tænk at nogen kan blive bange for et stykke chokolade.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-06-04 20:40

Hans Huttel wrote:

> Eller noget med Wimbledon?
>
> Hans
>
> P.S. Tænk at nogen kan blive bange for et stykke chokolade.

Helt enig, det må være en lesbisk fantasi om Venus Williams. Mmm
chokolade....
Det var dengang Anne Linnet byggede sin Fairlight synthesizer om til en
tidsmaskine.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-06-04 11:18

Hvad for noget musik er der på jeres plade, Sune? Kan jeg li' det?

/David

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-04 12:50

David Rasmussen wrote:
> Hvad for noget musik er der på jeres plade, Sune? Kan jeg li' det?
>
> /David

Haha! Hmm, du er jo en kræsen herre, det svært at sige.
Du kan høre to hele numre på hjemmesiden, og hvis du følger linken til
der hvor man kan købe CD'en, er der små lydklip af alle sangene. Jeg vil
gerne vide hvad du synes om det.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-06-04 16:27

Sune Salminen wrote:

> [...]
> Du kan høre to hele numre på hjemmesiden, og hvis du følger linken til
> der hvor man kan købe CD'en, er der små lydklip af alle sangene. Jeg vil

Det lyder sgu ret fedt!

Det ku' være man sku' købe skiven...

Men hvorfor er I ikke kede af noget eller sure på nogen?!

/David

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-04 17:25

David Rasmussen wrote:

> Det lyder sgu ret fedt!

Tak David!

> Det ku' være man sku' købe skiven...
>
> Men hvorfor er I ikke kede af noget eller sure på nogen?!

Jeg tror ikke Anders Dietz kan blive sur! Eller der skal i hvert fald
meget til.
Jeg tror Kåre må være den mest sure/bitre i bandet. Og så mig som nummer
to måske. Derfra begynder folk i bandet at hedde Anders (se selv) og
blive gladere og gladere indtil vi når frem til Anders Dietz som
generelt er en meget glad mand!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ralph

Dato : 27-06-04 17:18

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> Helt enig, det må være en lesbisk fantasi om Venus Williams. Mmm
> chokolade....
> Det var dengang Anne Linnet byggede sin Fairlight synthesizer om til en
> tidsmaskine.

Hun har s´gu da aldrig haft en Fairlight, jeg har kun hørt om Kenneth
Knudsen der havde en i DK.

--
venligst
Ralph

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-04 17:27

Ralph wrote:

> Hun har s´gu da aldrig haft en Fairlight, jeg har kun hørt om Kenneth
> Knudsen der havde en i DK.

PUK studiet i Randers havde/har en. Jeg har aldrig hørt at Kenneth
Knudsen skulle have haft en.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ralph

Dato : 27-06-04 18:14

> PUK studiet i Randers havde/har en. Jeg har aldrig hørt at Kenneth
> Knudsen skulle have haft en.

Spillet på een så da, ved du hvad der er blevet af KK?

--
venligst
Ralph

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-04 18:53

Ralph wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
>
> Spillet på een så da, ved du hvad der er blevet af KK?

Det er ikke så længe siden der blev talt om ham her i gruppen.
Så vidt jeg ved er det her den seneste udgivelse han medvirker på:
http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=25645

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.