Lars Ulrich
Fra : Rigor Mortis

Dato : 12-06-04 21:02

Hvordan er situationen med Lars Ulrich?

Er han udskrevet igen?

Og hvorfor var det han blev indlagt?
--
Rigor

Fra : Deaster

Dato : 12-06-04 21:45

Rigor Mortis wrote:

> Hvordan er situationen med Lars Ulrich?
>
> Er han udskrevet igen?
>
> Og hvorfor var det han blev indlagt?

Han spillede da ihvertfald i går til en koncert i Portugal som blev
sendt på DR, og det er jeg ret sikkert på var en live udsendelse.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Davidsen

Dato : 12-06-04 21:58

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Han spillede da ihvertfald i går til en koncert i Portugal som blev
> sendt på DR, og det er jeg ret sikkert på var en live udsendelse.

> [...]

RockInRio sluttede d.6/6....
Men var det ikke noget med et brækket ben?

Mvh
Davidsen

Fra : Lina

Dato : 12-06-04 22:09

> Han spillede da ihvertfald i går til en koncert i Portugal som blev
> sendt på DR, og det er jeg ret sikkert på var en live udsendelse.

Er der egentlig nogen der ved, om den bliver genudsendt på et tidspunkt, da
jeg desværre havde glemt alt om det, men gerne ville have set den?

Mvh Lina

Fra : Michael-7500

Dato : 12-06-04 22:05

Læs her: