Walkmand
Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-06-04 12:14

P4 har netop spllet den gode gamle waklman (sikkert stavet forkert,,,) og
sagde at det er Subidua der har lavet den, er det ikke Michael Hardinger
der laveden den solo? Han var så en del af Subidua, men jeg mener ikke at
det var gruppen der udgav den LP,,,

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-04 12:19

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der laveden den solo? Han var så en del af Subidua, men jeg mener ikke at

Du har ret, det var Hardinger der lavede den solo, den er på hans LP fra
1981

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Karina Hjorth

Dato : 12-06-04 14:54

> Du har ret, det var Hardinger der lavede den solo, den er på hans LP fra
> 1981

.... og hedder egentlig "Walk, mand!"

Den blev dog udgivet 10 år senere i 1991 af Shubidua som et af bonusnumrene
på CD3 på albummet Stærk Tobak. Dermed sagt: Hvis P3 har spillet nummeret
derfra, så er det reelt en Shubidua-udgave.

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-06-04 14:57

Karina Hjorth skrev:

> Den blev dog udgivet 10 år senere i 1991 af Shubidua som et af
> bonusnumrene på CD3 på albummet Stærk Tobak. Dermed sagt: Hvis P3 har
> spillet nummeret derfra, så er det reelt en Shubidua-udgave.

Men altså ikke når nu det var P4 der spillede den?
Jeg kun altså bare ikke lade være,,,

Fra : Karina Hjorth

Dato : 12-06-04 17:49

> Men altså ikke når nu det var P4 der spillede den?
> Jeg kun altså bare ikke lade være,,,

Dooh! Klart *banker hovedet ind i væggen og pudser brillerne en ekstra gang*

Mvh
Karina

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-06-04 14:20

Karina Hjorth wrote:

> Dooh! Klart *banker hovedet ind i væggen og pudser brillerne en ekstra gang*

Brilleabe!!

/Brilleaben David

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-04 15:19

"Karina Hjorth" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse
> Den blev dog udgivet 10 år senere i 1991 af Shubidua som et af
bonusnumrene
> på CD3 på albummet Stærk Tobak. Dermed sagt: Hvis P3 har spillet nummeret
> derfra, så er det reelt en Shubidua-udgave.

Og hvis det var den version, var det en live-udgave.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 14-06-04 09:39

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvis det var den version, var det en live-udgave.

Med en anden tekst, "Birthe Kjær" i stedet for "Supertramp"

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-04 15:21

"Karina Hjorth" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse
> ... og hedder egentlig "Walk, mand!"

helt korrekt efter coveret er det nu "Walk, mand!!"

> Den blev dog udgivet 10 år senere i 1991 af Shubidua som et af
bonusnumrene
> på CD3 på albummet Stærk Tobak. Dermed sagt: Hvis P3 har spillet nummeret
> derfra, så er det reelt en Shubidua-udgave.

og i shubbernes udgave hedder den i følge coveret "Walkmand!"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Karina Hjorth

Dato : 12-06-04 17:48

> helt korrekt efter coveret er det nu "Walk, mand!!"
> og i shubbernes udgave hedder den i følge coveret "Walkmand!"

Tjah, kært barn har mange navne... eller noget

Mvh
Karina