Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Passende kamerataske til Panasonic FZ10?
Fra : Alex Jensen

Dato : 14-06-04 10:26

Det er din skyld Max - nu har jeg bestilt et Panasonic FZ-10 (inkl. med et
hurtigt SD-kort)

M.h.t. kamerataske, så synes jeg det er temmelig svært at vurdere taskerne
online - er de store nok, har de rum nok, er kvaliteten ok m.v. Derfor er
mulighederne tage en tur i nogle butikker og finde en passende taske eller
(som jeg gør nu) altenativt at søge hælp her.

Kan nogle af jer anbefale en eller flere gode tasker til ovenstående
kamera - gerne med links til, hvor de kan købes ?

På forhånd tak!

Alex

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-06-04 13:03

"Alex Jensen"
> [...]
>
> Kan nogle af jer anbefale en eller flere gode tasker til ovenstående
> kamera - gerne med links til, hvor de kan købes ?

Jamen så håber jeg f... at det lever op til dine forventninger,
ellers må jeg jo købe det af dig..
Hvad skal du med en taske med en masse rum, nu har du
været så klog at købe et lille kamera der kan det hele, så skal
du da ikke have en besværlig taske over skulderen, du skal
ha en lille sag i bæltet, som i de gamle westerns, du lige kan
hive kalorius frem af og skyde. Hvis du har ekstra batterier
og xdrive, kan du ha' en i hver side, eller tre hvis du også
skal ha' extern flash.. Det er meget mere handy, eller en
fotovest.. Imo er en skulder taske kun nødvendig hvis du
har virklig meget udstyr. Generelt er kamera tasker også
virklig grimme og oplagte mål for lommetyve.-max-

Fra : Alex Jensen

Dato : 14-06-04 13:58

Hej Max

Hvad enten det skal være den ene eller anden slags taske skal jeg stadig
have fundet den

Alex

Fra : Jens

Dato : 14-06-04 17:02

Hej Axel og tillykke med dit nye kamera, det skal du nok blive glad for.

Jeg har til samme kamera købt en taske fra Tamrac i deres Digital Serie, den
har både udvendig og indvendige lommer. Jeg har monteret modlysblænden på og
kameraet passer så som fod i hose i tasken, linsen nedad og der er ingen
slinger i valsen.

M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Henrik

Dato : 14-06-04 17:30

Som Jens har jeg også en Tamrac og den har nr 5200 er købt i Merlin til tror
jeg ca 200 kr.

Mvh Henrik

Fra : Jens

Dato : 14-06-04 17:39

Hej igen

Den Tamrac taske jeg omtalte har nummer 5696

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Henrik

Dato : 14-06-04 22:40

Okay din er en anelse støre men FZ10 kan i hvert fald gå i dem begge !

Mvh Henrik

Fra : Alex Jensen

Dato : 15-06-04 09:33

Hej Henrik

Jeg har lidt svært ved at vurdere 5200'eren på de billeder jeg har set. Er
der plads til både kamera, ekstra kort, lader, kort og ekstra batteri i
tasken?

Alex

Fra : Alex Jensen

Dato : 15-06-04 09:33

Hej Jens

Har du også plads til laderen i 5696'eren?

Alex

Fra : Jens

Dato : 15-06-04 15:40

Hej Alex

Ja, lader og ledning i forreste rum, og ramkort + ekstra batteri i indvendig
lomme i "overfaldet" "klappen".

Fra : Henrik

Dato : 17-06-04 07:27

"Jens" <koksfyr@no_spam.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, lader og ledning i forreste rum, og ramkort + ekstra batteri i
indvendig
> lomme i "overfaldet" "klappen".

Det er der også i 5200 tasken. Efter billederne på Tamrac.com er de meget
ens, pånær 1cm. Men der er ikke meget plads til overs når FZ10eren sider der
i med modlysblænde på og lader og ledning i frontlommen samt kort og
kortlæser i toppen. Men det virker det er det vigtiste. Og så fylder det
ikke det vilde.Der kan også godt være et ekstra batteri.

Mvh Henrik