Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
program til at klippe små film sammen med
Fra : Jesper

Dato : 13-06-04 09:06

Hej

Jeg ved ikke lige om det er der rigtig sted det at spøgre hvis ikke må i jo
give et bud på andet sted ....

jeg søger et program som er lidt lig men "Windows movie maker" bare med
nogle flere mulighedder ...
jeg skal bruge det til at lave nogle små film af sammen klip fra mit digital
kamera...

mange tak hvis nogen kan hjælpe
Hilsen Jesper..

Fra : Jesper

Dato : 13-06-04 09:18

"
> Hej
>
> Jeg ved ikke lige om det er der rigtig sted det at spøgre hvis ikke må i
jo
> give et bud på andet sted ....

jeg har selv lagt posten i dk.edb.videoredigering
men i må stadig gerne hjælpe hvis i kan ...

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-06-04 11:08

Hejsa.

Jeg bruger VirtuaBub til samme formål.
....jeg har lavet en lille guide her, hvis det er noget li' med det du søger:
http://www.mpetersen.dk/avi2divx.html

God fornøjelse.

Michael Hagman Petersen.

Fra : Michael Petersen