Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sløret billede
Fra : S.B.

Dato : 12-06-04 21:02

Hvordan er det lige man gør et sløret billede mere skarpt i photoshop?

Hvis der er nogen der kender den vejen på engelsk vil jeg blive glad

Søren

Fra : HKJ

Dato : 12-06-04 21:08

"S.B." <sfb(delete)@privat.dk> wrote in message
> Hvordan er det lige man gør et sløret billede mere skarpt i photoshop?

Den kan man ikke, men du kan da prøve at lege med USM (Unsharpen mask), den
gør billedet skarpere.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-06-04 10:54

"S.B." <sfb(delete)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det lige man gør et sløret billede mere skarpt i photoshop?
>
> Hvis der er nogen der kender den vejen på engelsk vil jeg blive glad
>
> Søren
+++++++++++++++++++++
Hej Søren.

Du kan prøve med Focus Magic, du kan hente det her
http://www.focusmagic.com/ du kan enten installere det for sig selv, eller
som et plugin til photoshop. Det er shareware.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : S.B.

Dato : 17-06-04 19:29

> [...]
> http://www.focusmagic.com/ du kan enten installere det for sig selv, eller
> som et plugin til photoshop. Det er shareware.

Takker
Det gjorde det bedre, nok svært at få det til at stå knivskarpt

Søren