Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt pip
Fra : HKJ

Dato : 12-06-04 18:46

Jeg skulle også lige prøve at fotografere en lille fugl:

http://henrik.k.jensen.homepage.dk/DSC_5363.jpg

Desværre har jeg ikke så gode aftaler som Max, så jeg blev nød til at tage
billedet mens den var ved at gøre sig istand.

Men det er da ok med et 90mm objektiv (det postede er cirka 25% af billed
arealet)

Så besluttede jeg mig for at fotografere nogle lidt mere rolige dyr:

http://henrik.k.jensen.homepage.dk/DSC_5426.jpg

Med de havde åbenbart ikke tid til mig.

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 12-06-04 19:00

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Desværre har jeg ikke så gode aftaler som Max, så jeg blev nød til at tage
> billedet mens den var ved at gøre sig istand.

Hej

Du kan da også godt, dog er den hvide kind noget nusset, den bør være lidt
lysere.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : HKJ

Dato : 12-06-04 19:15

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message

> Du kan da også godt, dog er den hvide kind noget nusset, den bør være lidt
> lysere.

Hvis jeg gør den lysere, så brænder jeg en halefjer og brystet ud.

(Jeg ved det godt: jeg burde bruge et ordentlig photo redigerings program).

Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-06-04 19:04

> [...]
> arealet)
>
> Så besluttede jeg mig for at fotografere nogle lidt mere rolige dyr:

Pragtfuld Musvit Henrik den sidder dejligt i øjet,
har kigget efter fejl og mangler - men der er jo
ikke nogen, der er perfekt!
Skilpadderne er også vidunderlige -
300mm, den ser go' ud. sprødt og godt..
2 super billeder - -max-

Fra : HKJ

Dato : 12-06-04 19:13

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message

> Pragtfuld Musvit Henrik den sidder dejligt i øjet,
> har kigget efter fejl og mangler - men der er jo
> ikke nogen, der er perfekt!

Takker for roserne.

> Skilpadderne er også vidunderlige -
> 300mm, den ser go' ud. sprødt og godt..

Skildpadderne var noget længere væk end fuglen og jeg havde ikke lyst til at
gå tættere på. Så jeg var nødt til at grave det lange objektiv frem.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-06-04 19:20

"HKJ"

> "-max-"
>
> Skildpadderne var noget længere væk end fuglen og jeg havde ikke lyst til at
> gå tættere på. Så jeg var nødt til at grave det lange objektiv frem.

Hvilket 300mm er det lige du har, det ser ud til at
lave meget dejlige billeder. -max-

Fra : HKJ

Dato : 12-06-04 19:37

> Hvilket 300mm er det lige du har, det ser ud til at
> lave meget dejlige billeder. -max-

70-300 F4-5.6 ED og den formodes at give dårlige billeder ved 300mm, men jeg
vil nu ikke klage (Selvom jeg selvfølgelig drømme om et bedre teleobjektiv).

Fra : Jimmy

Dato : 12-06-04 20:07

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle også lige prøve at fotografere en lille fugl:
>
> http://henrik.k.jensen.homepage.dk/DSC_5363.jpg

Dejlig skarpt og med fine detaljer.

> Så besluttede jeg mig for at fotografere nogle lidt mere rolige dyr:
>
> http://henrik.k.jensen.homepage.dk/DSC_5426.jpg

Også et godt billede... Randers Regnskov?
Det er jo forår/sommer, så de har kun tid til en ting...

Mvh.

Fra : HKJ

Dato : 12-06-04 20:15

"Jimmy" <exlex@bingosoft.org> wrote in message

> Også et godt billede... Randers Regnskov?

Nej, det er lidt for langt væk, jeg bor i København, så det er Botanisk
have.

> Det er jo forår/sommer, så de har kun tid til en ting...

Men det er åbenbart ikke alle der har fundet ud af hvordan:
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/DSC_5418.jpg

Fra : Jimmy

Dato : 12-06-04 22:40

> [...]
> have.

> Men det er åbenbart ikke alle der har fundet ud af hvordan:

Årh hold op...Den er bare optimist..