Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikon Coolpix 4500 - CF kort
Fra : Stig Borgstrøm

Dato : 11-06-04 20:04

Ja, jeg har samme spørgsmål som tråden lige ovenfor. Er der nogen
begrænsninger/øvre grænse for størrelse på CF kort til min coolpix. Jeg
bruger pt. 128 mb, men vil gerne have et større kort.

Et tillægsspørgsmål ? Er der forskel i læse/skrive hastigheden på CP kort.
jeg syntes at der går meeeeget lang tid før et foto er lageret. Jeg har et
sandisk kort. - som jeg har fået oplyst skulle være langsomt til nogle
formål. Er der et mærke som er bedre.

med venlig hilsen

Stig/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-06-04 20:39

Stig Borgstrøm skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Samme svar som ovenfor (eller nedenfor alt efter program )

Normalt er der ikke den store gevinst ved enkeltbilleder - men
serieoptagelser vil være hurtigere........

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : GJ

Dato : 12-06-04 11:14

> [...]
>jeg syntes at der går meeeeget lang tid før et foto er lageret. Jeg har et
>sandisk kort. - som jeg har fået oplyst skulle være langsomt til nogle

Jeg har ikke prøvet et sandisk kort i mit 4500.
Men jeg bruger selv Kingston 128 mb.... det går hurtigt...
Men som sagt har jeg ikke prøvet sandisk så jeg kan ikke sige om det
er hurtigere .....