Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pelican case / Opbevaring af fotoudstyr un~
Fra : Peter Kjær

Dato : 10-06-04 15:44

Hejsa,

Jeg er på udkig efter en Pelican case eller ligende som man trygt kan
opbevare fotoudstyr i under flytransport, og kunne der også være plads til
en bærbar vil det være perfekt.

Har kigget lidt på Pelican 1550 som desværre koster 2000 kr. herhjemme lidt
dyrt syntes jeg når man ser de sælger dem for 98$ i USA (kan ikke svare sig
at købe dem online da fragten løber op i 125$ og hertil kommer moms og
sikkert også lidt told).

Er der nogen der kender andre forhandler end Foto C herhjemme eller har
nogle gode alternativer?

--
Ses,
Peter

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 10-06-04 15:57

Hej Peter

Jeg har en Flight Case fra Pierre Beauvais stående, måske var det noget.

Du kan få skåret skum som lige passe til dine formål hos dem.

www.flightcases.dk

Du kan maile til mig på rene_ernst_nielsen snabela webspeed.dk hvis du er
intereseret, da vi jo ikke er i en handelsgruppe, så kan jeg også maile et
par billeder...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Q

Dato : 22-06-04 00:50

"Peter Kjær" <Peter@@dacor.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg er på udkig efter en Pelican case eller ligende som man trygt kan
> opbevare fotoudstyr i under flytransport, og kunne der også være plads til
> en bærbar vil det være perfekt.

http://www.kwcases.dk/ ( Sjælland )
http://www.ankercases.dk ( Jylland )

og mange andre kan bygge kasser, så det passer perfekt til de stumper der
skal i..

/peter