Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik af billede
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 09-06-04 00:38

Jeg ved godt dette billede ikke lever op til dem Max har postet på det
sidste, men jeg tænkte, at nu ville jeg også gøre forsøget

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1254635

Tak fordi I gad kigge

Med venlig hilsen
Thomas Pedersen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-06-04 01:10

"Thomas Pedersen"
> Jeg ved godt dette billede ikke lever op til dem Max har postet på det
> sidste, men jeg tænkte, at nu ville jeg også gøre forsøget

> [...]

Hæhe - den har personality, jeg syns den skal hedde René.
Godt billede Thomas, perfekt dof, flot blåt vand, lidt hot
på brystet, men det er måske skanningen? -max-

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 09-06-04 02:22

;o\\)-max- <ma22x3@hotmail.com> skrev:
>"Thomas Pedersen"

>Hæhe - den har personality, jeg
>syns den skal hedde René.
>Godt billede Thomas, perfekt dof,
>flot blåt vand, lidt hot
>på brystet, men det er måske
>skanningen? -max-

Hej Max.
Tak for kommentaren. Det er faktisk diaset der er lidt
overeksponeret, jeg fik ikke lige indstillet kameraet med de
normale indstillinger inden jeg fik fyret filmen af, sådan kan det
jo gå Men jeg er da glad for at høre, at du kan lide det, og
godt navn til den lille fyr.
MVH
Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-06-04 08:39

-max- wrote:
> Hæhe - den har personality, jeg syns den skal hedde René.
> Godt billede Thomas, perfekt dof, flot blåt vand, lidt hot
> på brystet, men det er måske skanningen? -max-

Æv, så kan jeg jo ikke kalde denne René:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-09/CRW_8850.jpg

jeg er ikke ret tilfreds med det skud, men den var nu alligevel ret
nuttet den lille forældreløse ting.. det dér focus, det bruver vi
ikke.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 09-06-04 12:37

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev:

>Æv, så kan jeg jo ikke kalde denne René:
> [...]

Ja, man ender tit med billeder, hvor focus er helt ved siden af, jeg
har ufattelig mange dias liggende hvor det er gået galt (hvorfor er
det igrunden, at
jeg gemmer dem ). Men et sødt billede af en kær lille fyr. Vi må jo
bare finde på et navn til ham, når han ikke kan kaldes René
MVH
Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-06-04 12:44

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> jeg gemmer dem ). Men et sødt billede af en kær lille fyr. Vi må jo
> bare finde på et navn til ham, når han ikke kan kaldes René

Jeg sletter nu typisk dem der ikke er i fokus, specielt hvis jeg har
masser af samme motiv der er i fokus :)

Jeg synes bare vi skal kalde ham Torben, så er den ged barberet.

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-06-04 12:57

"Hans Joergensen"

> Jeg sletter nu typisk dem der ikke er i fokus, specielt hvis jeg har
> masser af samme motiv der er i fokus :)
>
> Jeg synes bare vi skal kalde ham Torben, så er den ged barberet.
>
> // Hans

Det et godt navn, klær ham fint. I Laos ville de kalde ham
Menu du Jour, så er det ligodt bedre at hedde Torben. -max-