Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ekstra mand til PS-workshop i Århus
Fra : Martin Gleit

Dato : 09-06-04 00:07

Vi afholder en lille fælles workshop i Århus midtby hvor vi har tænkt os at
dele erfaringer, tips mm. hvad angår billedbehandling i PS. Kreativ
billedbehandling og billedbehandling af modelfotos vil sansynligvis være
blandt emnerne...vi mangler en ekstra mand eller måske to, der har kreative
foto- og PS-evner...indtil videre består gruppen af undertegnede, Lars Raun,
Jonas Jensen og Peter Holm...hvis man er interesseret må man gerne skrive
her eller maile mig....gerne med et link til et par billeder man har
taget...

Fra : Ole C

Dato : 09-06-04 00:56

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jonas Jensen og Peter Holm...hvis man er interesseret må man gerne skrive
> her eller maile mig....gerne med et link til et par billeder man har

Hvorledes definéres kreative foto og PS evner..?

Mvh Ole C

Fra : Martin Gleit

Dato : 09-06-04 06:55

"Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message

> [...]
> kreative
> Raun,
> >
> Hvorledes definéres kreative foto og PS evner..?

svært at sige...vi søger en med en vis erfaring med PS og som kan lave nogle
spændende ting, så man har noget at bidrage med...vi kunne godt tænke os at
arbejde med de lidt mere avancerede muligheder i PS...men skal det forstås
som en interesseret udmelding, så sig endelig til og lav gerne et
billedlink...

Fra : Ole C

Dato : 09-06-04 10:15

> [...]
> arbejde med de lidt mere avancerede muligheder i PS...men skal det forstås
> som en interesseret udmelding, så sig endelig til og lav gerne et

Well, imø er det at være "avanceret" i PS, at kunne arbejde i layers og
samtidigt opnå flotte og kreative resultater. Er jeg sådan en ? Det ved jeg
ikke, har brugt PS siden version 4, dog mest til webgrafik, men har de
sidste 6 måneder lært en del mht billedbehandling. Jeg får i ny næ nogle nye
"tips" af en fotograf som arbejder med det prof. i det daglige.. Jeg har
ikke mange billeder online pt. pga redesign, men disse 4 har da været
igennem PS, nogle mere end andre, hehe.
http://www.foto-basen.dk/?page=54&id=54

Om jeg er interesseret ved jeg ikke helt, der er langt til Århus, har næsten
lige været til DJHs optagelse og så er det lidt pebret i pris at komme
derop.. Det lyder dog meget interessant og det er også sådan noget som
tiltaler mig, når det er på et seriøst niveau.. Jeg har faktisk en fætter
som er havnebetjent i Århus, ved ikke om han evt. har adgang til spændende
locations..

Ole

Fra : David Bust

Dato : 09-06-04 14:37

Hej Ole
Hvis din fætter som er havnebetjent i Århus. Kommer frem med nogle gode
locations må du meget gerne skrive givel lyd fra dig. Jeg er nemlig også
fra århus.... :)

David
www.wost.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-06-04 10:45

Martin Gleit wrote:
> [...]
> man er interesseret må man gerne skrive her eller maile mig....gerne
> med et link til et par billeder man har taget...

Prøv at spørge nogle af folkene her http://www.macoestjylland.dk/

M.v.h
Niels