Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Genskabe film?
Fra : GJ

Dato : 08-06-04 21:46

Hejsa

Findes der et program der kan genskabe "film" på et skadet SD kort?

Mvh Gitte

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 09-06-04 07:25

Ja det gør der.....

Bl.a Sandisk har lavet et lille program (Sandisk RescuePRO) - som måske kan
hente billederne frem igen.
Det eneste man IKKE må have prøvet er at tage nye billeder på kortet!

Claus Rasmussen

Fra : GJ

Dato : 09-06-04 19:26

>Ja det gør der.....
>
>Bl.a Sandisk har lavet et lille program (Sandisk RescuePRO) - som måske kan
>hente billederne frem igen.
>Det eneste man IKKE må have prøvet er at tage nye billeder på kortet!

Mange tak fro det ... det vil jeg se om jeg kan få fat i ...

Fra : GJ

Dato : 09-06-04 19:39

>Ja det gør der.....
>
>Bl.a Sandisk har lavet et lille program (Sandisk RescuePRO) - som måske kan
>hente billederne frem igen.
>Det eneste man IKKE må have prøvet er at tage nye billeder på kortet!

Æv der findes ikke en "try" version... man skal købe den...
Det ene kort er oven i købet en sandisk kort der ikek virker....

Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 09-06-04 20:43

Der var en her i gruppen, der anbefalede et program, der hedder Smart
Recovery som svar på netop dit spørgsmål; det kan downloades gratis på
www.convar.de .
Har selv installeret det for nogle dage siden, og det virker!
Henrik L. Sørensen

Fra : GJ

Dato : 09-06-04 23:06

> [...]
>www.convar.de .
>Har selv installeret det for nogle dage siden, og det virker!

også til film? det vil jeg prøve ... jeg har nemlig fået genskabt de
fleste af billederne....

Mange tak...

Fra : GJ

Dato : 12-06-04 11:08

> [...]
>www.convar.de .
>Har selv installeret det for nogle dage siden, og det virker!

Tak for det .. men der virkede desværre ikke på mit kort....

Fra : GJ

Dato : 14-06-04 19:44

> [...]
>www.convar.de .
>Har selv installeret det for nogle dage siden, og det virker!

Når jeg vælger kortet fryser programmet bare... det er rigtig surt

Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 17-06-04 23:38

Det tog også forholdsvis lang tid at læse mit kort, men det tilskriver jeg
nok mere det faktum, at jeg stadig mangler at finde USB 2.0 drivere til min
Windows XP (er der i øvrigt nogen her, der...?)
Ærgerligt, at det ikke virkede, har ikke lige en bedre ide.

Henrik L. Sørensen