Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rustikke fabriksbygninger til modelsession~
Fra : Martin Gleit

Dato : 08-06-04 08:05

Jeg leder ihærdigt efter nogle nogle locations (gamle fabringsbygninger,
raserede huse etc.) til fotografering af nogle modeller jeg snart skal
skyde i Århus, (Øst)-jyllandsområdet...er der nogle der har nogle gode
forslag?

Fra : Ole C

Dato : 08-06-04 11:03

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> raserede huse etc.) til fotografering af nogle modeller jeg snart skal
> skyde i Århus, (Øst)-jyllandsområdet...er der nogle der har nogle gode

Håber du finder nogle, synes sq personligt selv, at det efterhånden er svært
at finde disse locations.. Det er som om alt er revet ned og erstattet af
"kultur/operahuse" H&L

Ole

Fra : Simon Nielsen

Dato : 08-06-04 12:28

"Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message

> [...]
svært
> at finde disse locations.. Det er som om alt er revet ned og erstattet af

Det er jo faktisk kun os fotografer der syntes den slags ting er gode at
have, staten og kommunerne river det jo ned for at få plads noget
"anvendeligt" det er ærgeligt at det skal være sådan men det er jo
udviklingen i det danske samfund. Men hvis man har lidt penge i budgettet
kan man jo tage en autocamper og så gå på opdagelse i østeuropa, der er
mange rigtigt fede locations.

Mvh
Simon

Fra : Max

Dato : 08-06-04 12:35

> [...]
> udviklingen i det danske samfund. Men hvis man har lidt penge i budgettet
> kan man jo tage en autocamper og så gå på opdagelse i østeuropa, der er

Nå ja...de kunne jo også bare sælge en god gammel farbriksbygning til
mig...billligt

/Max

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-06-04 12:38

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> wrote in message

> [...]
> udviklingen i det danske samfund. Men hvis man har lidt penge i budgettet
> kan man jo tage en autocamper og så gå på opdagelse i østeuropa, der er

Det har du ret i..en tur rundt i øteuropa lyder som en fed ide, men
problemet er jo de 10 modeller man skal have med i rygsækken...

Fra : Ole C

Dato : 08-06-04 12:55

> [...]
>
> Det har du ret i..en tur rundt i øteuropa lyder som en fed ide, men
> problemet er jo de 10 modeller man skal have med i rygsækken...

Det var jo derfor du skulle bruge en "Autocamper" Hehe..

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 08-06-04 16:41

> Det har du ret i..en tur rundt i øteuropa lyder som en fed ide, men
problemet er jo de 10 modeller man skal have med i rygsækken...

dem finder du da derovre, og det skulle ikke undre mig, de ikke er så
snerpede og snobbede som mange danske piger er

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-06-04 18:44

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> have, staten og kommunerne river det jo ned for at få plads noget
> "anvendeligt" det er ærgeligt at det skal være sådan men det er jo

Mener du seriøst, at det er ærgeligt, at det danske samfund ikke lader den
slags bygninger stå til "os fotografer", og at det er et resultat af
udviklingen?

> Men hvis man har lidt penge i budgettet
> kan man jo tage en autocamper og så gå på opdagelse i østeuropa, der er
> mange rigtigt fede locations.

God fornøjelse. Husk at have fået de børn, du ønsker, keddeldragt,
åndedrætsværn og muligvis jodtabletter.

--
-Jens B.

(Juhuu, mangler ikke længere mit 1D Mark II, så bare vent...)

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 14:49

"Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
svært
> at finde disse locations.. Det er som om alt er revet ned og erstattet af

Det gamle Bastian i Horsens må absolut være en mulighed, det er fredet og
virkelig specielt.

Jens

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-06-04 20:00

"jens" <jenswj snabela hotmail.com> wrote in message

> [...]
> svært

> Det gamle Bastian i Horsens må absolut være en mulighed, det er fredet og

Hej Jens...hvad er Bastian for noget og hvor ligger det?

Fra : Ingrid

Dato : 08-06-04 14:17

Det er ikke utænkeligt at du finder noget omkring havnen, der findes mange
gamle bygninger. Bare tage en cykel og kig dig lidt omkring der, det er et
stort område.

Om det så er brugbart til fotografering med modeller ved jeg dog ikke ...

Ingrid

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-06-04 20:01

"Ingrid" <kysbrudenNOSPAM@gmx.net> wrote in message
> Det er ikke utænkeligt at du finder noget omkring havnen, der findes mange
> gamle bygninger. Bare tage en cykel og kig dig lidt omkring der, det er et
> stort område.

har jeg prøvet...er ikke optimalt...

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 23:02

Du kan også se dig om efter en remise, f.eks limfjordsbanen i aalborg.
http://www.jernbaneklub.dk/lfb/default.asp

venlig hilsen
Henrik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-06-04 23:35

In article <40c56503$0$3083$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, Martin Gleit wrote:
> [...]
> raserede huse etc.) til fotografering af nogle modeller jeg snart skal
> skyde i Århus, (Øst)-jyllandsområdet...er der nogle der har nogle gode

Turbinehallerne i Århus (udlejes til fest og lign, måske kan du
låne dem i dagtimerne), ellers er der diverse i DSB bygningerne
mellem Spanien og Bruhns. Måske det gamle slagteri. Prøv evt
også oliemøllen, det kan være du kan låne adgang der.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260