Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyeste foto
Fra : Rene

Dato : 07-06-04 09:43

hejsa ... var lige ude og skyde lidt landskaber ...

http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2452

- Rene

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-06-04 16:52

"Rene" <ross@coyol.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa ... var lige ude og skyde lidt landskaber ...
>
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2452
>
> - Rene
++++++++++++++++++++++

Hej René.

Jeg synes at det er meget pænt billede, jeg kunnne godt tænke mig at vide,
hvordan du har behandlet det.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-06-04 17:07

"Rene" <ross@coyol.dk> skrev i en meddelelse news:ca19qm$95m$1@news.cybercity.dk...
> hejsa ... var lige ude og skyde lidt landskaber ...

> [...]

Der ser ud til tu ramte plet - kanon flot!!
en anelse mere brillians (kontrast) og usm.
-max-

Fra : lars bo

Dato : 07-06-04 19:45

Hej Rene
Et godt billede, men jo mere jeg ser på det ville jeg nok have ventet ca. 12
timer med at tage billedet og så beskære tættere på træet. Samtidigt ville
skyggen jo så være under træet og strække sig ud i det frie rum til højre.
Hvilket filter har du brugt for at få himlen til at markerer sig så godt på
en SH film?
--
hilsen
lars bo

Fra : Ole C

Dato : 08-06-04 11:06

"lars bo" <lbh@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> Hvilket filter har du brugt for at få himlen til at markerer sig så godt

> [...]

Digitalkamera + Photoshop..

Mvh Ole

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-06-04 08:57

Rene wrote:

> hejsa ... var lige ude og skyde lidt landskaber ...
>
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2452

Jeg synes det er et ok billede, det virker naturel, men det er vist
en tilsnigelse, for det er godt nok en meget stor kraftig skygge,
som det der træ uden blade kaster, især når himlen er overskyet...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen