FUCK, rids i alufælg :(
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-06-04 15:05

Hejsa

Ja, så måtte jeg vige pladsen for en idiot der ikke mente han skulle blive i
sin side af vejen, hvorefter jeg hurtigt måtte fortage et vælg om det skulle
være venstre front af bilen der skulle trykkes, eller om man skulle kaste
sig op på fortovet(det var tomt), jeg valgte fortovet, og ventede så lang
tid jeg kunne for at se om jeg kunne nå en opkørsel, det kunne jeg ikke med
højre forhjul, dvs jeg har nu fået en fed rids i mine nye fælge.....
Idioten, da han opdagede hvad han havde gang i, kørte med fuld fart ind af
den første stikgade, og da jeg fik vendt om og sat efter var han væk, det
skal han så nok være glad for, for jeg havde nok været i et humør der ikke
betød jeg gav ham et knus.

Nå, men sket er sket, og det var da billigt sluppet, nu er spørgsmålet så
bare, hvor omkring Herning er der folk der polerer/sliber fælge op så de
bliver bare nogenlunde pæne at se på igen? Jeg har været igang med
polermiddel og har da fået det gjort lidt pænere/renere, men det ses stadig
tydeligt, fælgen er ikke blevet skæv eller bulet, og det er ikke totalt
vilde dybe ridser, men dog ikke nogle jeg vil køre rundt med.

Så hvis folk sidder med guldkorn omkring firmaer hører jeg meget gerne fra
jer :)

Mvh
Jacob

Fra : Jens