Suzuki Liana 2004
Fra : J.K.

Dato : 11-06-04 18:13

Hej gruppe

Er det rigtigt at i den nye Suzuki Liana kan man ikke sætte tempertur
vælgern på grader på A/C ligesom der er afbildet i alle brochure.

--
Hilsen
J.K.

Fra : Coach [4130]

Dato : 14-06-04 19:42

"J.K." <gruppe@xxxknudstrup.info> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det rigtigt at i den nye Suzuki Liana kan man ikke sætte tempertur
> vælgern på grader på A/C ligesom der er afbildet i alle brochure.

Ja, du har sgu ret, hvad angår knapperne i kataloget.

Der er IKKE grader, og ikke AUTO på knapperne i min Liana 1,6 2004.

Jeg ringede til min forhandler og spurgte.

Det viste billede viser Liana med klimaanlæg. Bliver ikke solgt i danmark,
grundet afgiften, og derved den høje nypris på bilen.

mvh
Bri@n