USA - (apropos) - Leje af RIGTIG bil i USA~
Fra : Carl Astrup

Dato : 10-06-04 14:29

Heysa,

Meget Apropos Brians spørgsmål om hvad man skulle købe, så står jeg netop
og skal en uge til USA.

I den forbindelse skal jeg leje en bil da jeg skal lidt rundt omkring boston
etc.
Men Hvor søren lejer jeg en RIGTIG bil,. Jeg tænker lidt mere eksotiske
biler, Corvette eller (viper er måske lige i overkanten) men noget i den
retning ??

Har prøvet at kigge på de alm. gængse steder. expedia.com, hertz, avis,
dollar-rent-a-car etc. etc. men ingen af dem synes at have den slags biler ?

Nogen forslag??

//eCarlos

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-04 16:25

"Carl Astrup" <eSomething@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dollar-rent-a-car etc. etc. men ingen af dem synes at have den slags biler
?

AVIS har dem, du er nødt til at kontakte dem - evt. per mail.

M.v.h.

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-06-04 19:03

> boston

> ?
>
> AVIS har dem, du er nødt til at kontakte dem - evt. per mail.

Et rigtigt godt råd er at leje bilen herhjemmefra - det er også
billigst, og så står den klar når du lander.
Uanset hvad de fortæller dig *overthere* skal du ikke købe nogen
tillægsforsikring, når du ordner papirerne her i DK er alt dækket - det
var ihvertfald den besked jeg fik af en kammi der har prøvet det flere
gange - AVIS i Ålborg sagde det samme.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : L.K.

Dato : 10-06-04 20:02

> [...]
> dollar-rent-a-car etc. etc. men ingen af dem synes at have den slags biler

Der er i Las Vegas, flere steder hvor man kan leje ligende biler (Prowler,
Porsche) på timebasis