Blinklys problemer i Fiat Punto
Fra : CGH

Dato : 10-06-04 12:45

Hejsa,

I en Fiat Punto 1,2 60 fra 95-96 (kan ikke lige huske det specifikt her) er
der problemer med blinklyset. Når bremsen aktiveres, går blinklyset i
slowmotion, men kun når der blinkes til højre. Det svarer til at den kun
blinker omkring hver tredje gang. Enkelte gange er den helt stoppet med at
blinke. Til venstre er der ingen problemer. Hvis bremsen ikke benyttes
blinker bilen korrekt både til højre og venstre.

Hvad kan problemet være? Det elektriske system går jeg ud fra, men er det
noget man nemt kan undersøge eller gøre noget ved selv?

Mvh,
Claus

Fra : Kent Nielsen

Dato : 10-06-04 13:02

"CGH" <visitor@null.net> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
Hej Claus

> Hvad kan problemet være? Det elektriske system går jeg ud fra, men er det
> noget man nemt kan undersøge eller gøre noget ved selv?

Det kunne være en stelforbindelse i højre baglygte der er dårlig.

Kent Nielsen

Fra : KP

Dato : 10-06-04 15:01

Hej

"Kent Nielsen" <nielsen@virker.ikke.local> skrev

Har haft NØJAGTIG samme problem i en punto.... måske det er fugt?..tak
lygtestolpen ud og tør den godt og sørg for at forbindelser er ordentlige?
Tror faktisk ik jeg nogensinde fandt ud af hvad der var helt præcist galt
fik det bare væk på den måde...

v.h.
KP