Lygtespray
Fra : Jay

Dato : 10-06-04 09:07

Er det lovligt at tone sine baglygteglas med f.eks.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=264954299&n=616322749&pn=616324756

Er det til at få stadset af igen, hvis man skulle fortryde?

Fra : Peter C.

Dato : 10-06-04 09:23

"Jay" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> Er det lovligt at tone sine baglygteglas med f.eks.
>
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=264954299&n=616322749&pn=616324756

Nej !

> Er det til at få stadset af igen, hvis man skulle fortryde?

Ja (med sprit)

MVH Peter C:\

Fra : Martin P.

Dato : 10-06-04 10:35

"Jay" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> Er det lovligt at tone sine baglygteglas med f.eks.

Nej og hvorfor må vi ikke se at du bremser?

Desuden ser det da for klamt ud (min mening)

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Jay

Dato : 10-06-04 11:16

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse
> "Jay" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Nej og hvorfor må vi ikke se at du bremser?

Fordi jeg gerne vil holde det for mig selv.

> Desuden ser det da for klamt ud (min mening)

Nå.

Fra : phk

Dato : 10-06-04 13:29

> "Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi jeg gerne vil holde det for mig selv.

Jamen det gør du i forvejen i og med at du har baglys (kørelys) tændt.

Men dem kan man jo heller ikke se .... hmmm...

Måske skulle du bare køres hen over af en lastbil - så kan du lære det :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-06-04 20:31

Martin P. wrote:
> "Jay" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Nej og hvorfor må vi ikke se at du bremser?

Hvem siger at det er bremselyset han vil tone? Det kunne da lige så godt
være baklyset (det har jeg gjort nogle gange på mine biler, hvor det kun var
baklyset der ikke var "rødt") - fungerer glimrende.
Og nej, man bakker ikke når man i spejlet kan se at der kommer biler. Så
stopper man, og venter til de er passeret - uanset om baklys-glasset er
tonet eller ej.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : N/A

Dato : 12-06-04 21:13

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-06-04 21:13

Møller wrote:
> "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote in message

> Maler du dem med klar lak?

Nej, og hvilken toning skulle man stræbe efter ved at male klarlak på en
hvid lygte?