Bilalarm med startspærrer... Hvad mener I?
Fra : Schulz

Dato : 09-06-04 10:27

Hejsa!

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer mht. bilalarmer... Vi tænker på at købe
en til vores Peugeot 505, men den skal naturligvis ikke koste en bondegård.
Kan det lade sig gøre at få en god og stabil alarm med startspærrer til
"små" penge? Er det forresten overhovedet nødvendigt med startspærrer?

"Pornoløsningen" ville jo være en alarm med automatisk lukning af vinduer og
soltag samt låsning af døre og bagagerum - med fjernbetjening, startspærrer
og opkald til mobiltelefon ved alarm.

Pornoløsningen koster garanteret kassen, så derfor vil jeg gerne have jeres
anbefaling til en god og effektiv alarm gerne med startspærrer til billige
penge...

På forhånd tak!

Mvh
Martin

Fra : Schulz

Dato : 09-06-04 10:36

Jeg skal forøvrigt til syn med dytten imorgen torsdag. Det SKAL bare gå
godt, da bilen har kostet alt for meget at få klar...

Ønsk os held og løkke...

Mvh.
Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-06-04 11:19

Schulz wrote:
> Jeg skal forøvrigt til syn med dytten imorgen torsdag. Det SKAL bare
> gå godt, da bilen har kostet alt for meget at få klar...
>
> Ønsk os held og løkke...

Krydser fingre... .-)

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-06-04 11:19

Schulz wrote:
> [...]
> at købe en til vores Peugeot 505, men den skal naturligvis ikke koste
> en bondegård. Kan det lade sig gøre at få en god og stabil alarm med

Ja, sagtens...
www.cf-offroad.dk/alarm/vision_vae_318-2600.htm eller
www.cf-offroad.dk/alarm/vision_vae_318-810.htm

> Er det forresten overhovedet nødvendigt med startspærrer?

Nej, men det er god ide. En alarm stopper ikke en tyv, men det kan en
startspærre...

> "Pornoløsningen" ville jo være en alarm med automatisk lukning af
> vinduer og soltag samt låsning af døre og bagagerum - med
> fjernbetjening, startspærrer og opkald til mobiltelefon ved alarm.

Alt kan lade sig gøre, men kloster...

Hvis du har c-lås i din bil, kan næsten alle alarmer låse og låse op for
dig...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : TGD

Dato : 09-06-04 12:13

"Schulz" <schulz@schulzcomputer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan det lade sig gøre at få en god og stabil alarm med startspærrer til
> "små" penge? Er det forresten overhovedet nødvendigt med startspærrer?

Nogen forsikrinsselskaber belønner med rabat når man har startspærre, så det
kan næsten betale sig selv alt afhængig af præmiens størelse.

Og ja alarmen kan fåes til under 1000 kr der er en side ikke cf-offroad der
har alskens elektronik biler der kan du vælge mellem et væld af alarmer.

Er der nogen der har et link... Det er den side hvor der kammeraer TV og alt
det gejl til biler... (På et tidspunkt havde de en kæmpe US øse til salg).

<KLIP>

> Pornoløsningen koster garanteret kassen, så derfor vil jeg gerne have
jeres
> anbefaling til en god og effektiv alarm gerne med startspærrer til billige
> penge...

Hvis du selv kan installere og gøre ved, kan det gøres for billige penge det
hele er modul opbygget så det kan laves i etaper og så det passe med
cashflowet i skindet.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-06-04 12:41

TGD wrote:
> Er der nogen der har et link... Det er den side hvor der kammeraer TV
> og alt det gejl til biler... (På et tidspunkt havde de en kæmpe US
> øse til salg).

Hvis du tænker på Uniq-Import, så er det præcis de samme alarm mv. vi har...
www.uniq-import.dk

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : TGD

Dato : 09-06-04 12:45

meddelelse news:40c6f740$0$3045$14726298@news.sunsite.dk...

<KLIP>

> Hvis du tænker på Uniq-Import, så er det præcis de samme alarm mv. vi
har...
> www.uniq-import.dk

Det var det... Nå men i har vel konkurrence så den ene er vel billigere med
et eller andet så, kunne bare ikke lige se at havde mere end 2 alarmer,
firewall supersikkert også mister du noget her og der...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-06-04 12:49

TGD wrote:
> Det var det... Nå men i har vel konkurrence så den ene er vel
> billigere med et eller andet så,

Niks. Vi er samarbejdspartnere og har præcis de samme priser.

> kunne bare ikke lige se at havde mere end 2 alarmer

Ok.
www.cf-offroad.dk/alarm/alarmer.htm
www.cf-offroad.dk/alarm/vision%20alarmer.htm

> , firewall supersikkert også mister du noget her og
> der...

Ikke forstået?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : TGD

Dato : 09-06-04 13:08

meddelelse news:40c6f922$0$3050$14726298@news.sunsite.dk...

> Niks. Vi er samarbejdspartnere og har præcis de samme priser.

Jeg lugter aftaltepriser, jeg kan så tilføje bilalrmssælger til listen over
personer der er i gråzonen

> Ikke forstået?

Min firewall har det med at tage dele af hjemmesider, men det er en fejl40
har ikke indstillet den ordentligt, så jeg kunne ikke se mere end 2
bilalarmer på din side.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-06-04 00:04

TGD wrote:

> Jeg lugter aftaltepriser, jeg kan så tilføje bilalrmssælger til
> listen over personer der er i gråzonen

Aftalepriser? Hvad snakker du om?

> Min firewall har det med at tage dele af hjemmesider, men det er en
> fejl40 har ikke indstillet den ordentligt, så jeg kunne ikke se mere
> end 2 bilalarmer på din side.

ok...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Schulz

Dato : 09-06-04 12:27

Der var engang noget med, at alarmer med fjernbetjening kunne "aflæses" af
en evt. biltyv. Er det afhjulpet på alle nye alarmer, eller skal jeg være
opmærksom på dette problem? Er der nogle typer/mærker jeg i hvert fald skal
holde mig fra?

**Snip**
[...]

Det lyder spændende... Nogen der har "linket"?

Mvh
Martin

Fra : TGD

Dato : 09-06-04 12:32

"Schulz" <schulz@schulzcomputer.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Det lyder spændende... Nogen der har "linket"?

Det var jo i fortrukne:

http://www.uniq-import.dk/produkter/?g=001

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-06-04 12:43

TGD wrote:
> Det var jo i fortrukne:
>
> http://www.uniq-import.dk/produkter/?g=001

He he... Så gættede jeg rigtigt...

I øvrigt har jeg denne oversigt...
www.cf-offroad.dk\alarm\oversigt_over_alarmernes_funktioner.htm

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 19:28

> [...]
> Kan det lade sig gøre at få en god og stabil alarm med startspærrer til
> "små" penge? Er det forresten overhovedet nødvendigt med startspærrer?

Ja.
De biltyve der brød konens sierra op i Polen var totalt ligeglade med at
alarmen stod og hylede men startspærren "knækkede" de ikke, så det må jeg
havde gjort godt nok

> [...]
og
> soltag samt låsning af døre og bagagerum - med fjernbetjening,

Hmm, min kan endnu mere. Inden for en radius af 1 Km fra bilen får jeg en
tilbagemelding hvis nogen bakker ind i bilen eller bryder ind i den. Ud over
det du nævner kan den også fjernstarte motoren (husk frigear), fortælle når
fruen vil ind i bilen, hyle med 6 forskellige lyde og en masse mere.

Min kostede vist lidt ca. 1200 Kr

---
Tom

Fra : Schulz

Dato : 09-06-04 20:37

Hej Tom.

**snip**
> [...]
når
> fruen vil ind i bilen, hyle med 6 forskellige lyde og en masse mere.

Må jeg ikke lige høre lidt mere om den alarm?

Model og pris samt en evt. forhandler...

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 21:29

> Må jeg ikke lige høre lidt mere om den alarm?
>
> Model og pris samt en evt. forhandler...

FM 5005 med Pager funktion købt på www.ebay.com i usa
Pris har du fået
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=14934&item=5703946982
&rd=1

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 09-06-04 21:34

"Tom" <t> skrev i en meddelelse

KLIP

Her er nogle stykker:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53894&item=2481271677&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15329&item=7904446749&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15329&item=7904367640&rd=1

Søg evt. selv med ordet 'autoalarm'.

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 21:45

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53894&item=2481271677&
rd=1

Men det er selvfølgelig dybt kritisabelt at billedet viser en Z3 og ikke en
referencemodel som en modeo

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 09-06-04 21:53

"Tom" <t> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men det er selvfølgelig dybt kritisabelt at billedet viser en Z3 og ikke
en
> referencemodel som en modeo

Der bør omgående klages...

Jeg har for resten lige købt en Camcorder Samsung VP-D5000i Duocam samt et
Sharp LCD-TV LC-13 S1E.

Begge dele under halv pris....på det tyske E-Bay...)

Hr. Bjørn

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```,# P ```"'Y! $```(`+ `````!``$```("
$5 $`.P``
`
end

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 22:02

> Jeg har for resten lige købt en Camcorder Samsung VP-D5000i Duocam samt et
> Sharp LCD-TV LC-13 S1E.
>
> Begge dele under halv pris....på det tyske E-Bay...)

....og jeg en helikopter
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=19164&item=3187770640

samt en 1,70 m ubåd )

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 09-06-04 22:04

"Tom" <t> skrev i en meddelelse

KLIP

> ...og jeg en helikopter

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=19164&item=3187770640

> samt en 1,70 m ubåd )

LOLLL

Man kan godt gøre nogle gode handler der....

Jeg skal huske dig, så vi ikke byder mod hinanden (bjoern_fliegen)...

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 22:12

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message

> [...]
>
> Man kan godt gøre nogle gode handler der....
>
> Jeg skal huske dig, så vi ikke byder mod hinanden (bjoern_fliegen)...

Jeg plejer altid at bruge beskidte kneb med at byde til smertegrænsen og det
lige 10 sekunder før auktionen udløber, så ingen kan nå at byde over. Det
var også sådan jeg fik helikopteren. En anden tysker henvendte sig bagefter
og spurgte om ikke jeg ville sælge den til ham ))

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 09-06-04 22:14

"Tom" <t> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
det
> lige 10 sekunder før auktionen udløber, så ingen kan nå at byde over. Det

Jeg undersøger bedste forhandlerpris på nettet både i Danmark og Tyskland.

Herefter beslutter jeg mig for, hvad jeg vil give for "dimsen".

Det er efterfølgende mit ultimative bud.

Så er det blot at vente auktionens gang...

> En anden tysker henvendte sig bagefter
> og spurgte om ikke jeg ville sælge den til ham ))

Kunne du tjene på det (så ville jeg helt sikkert have overvejet et salg)...?

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 22:21

> Kunne du tjene på det (så ville jeg helt sikkert have overvejet et
salg)...?

Ja jeg kunne tjene på det, men det var den eneste krop som min helikopter
kunne være i så han skulle op på dobbelt pris for at jeg ville sælge igen.

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 09-06-04 22:19

"Tom" <t> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja jeg kunne tjene på det, men det var den eneste krop som min helikopter
> kunne være i så han skulle op på dobbelt pris for at jeg ville sælge igen.

O.k. .... og det ville han så ikke...

Hr. Bjørn

Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-06-04 08:07

Tom wrote:

> [...]
> det du nævner kan den også fjernstarte motoren (husk frigear), fortælle når
> fruen vil ind i bilen, hyle med 6 forskellige lyde og en masse mere.

Hvilken model??

--
Roberto Saldo