Sommerkampagne Peugeot 206
Fra : Beach

Dato : 08-06-04 21:58

Var til alm. service for 2 uger siden 60.000km og bliver ved lejligheden
indkaldt til det de kalder en sommerkampagne da der er "et eller andet
galt" på netop denne model / årgang som kan gøre "et eller andet" så
knastakselen sætter sig og derved smadre hele motoren.

Jeg får alt dette pr. tlf. samtidig med at vi kører peek på jobbet, og
får derfor ikke helt fat i hvad fanden manden mener, men forstår at alle
biler magen til min vil blive indkaldt i løbet af sommeren.

Så til det store ?????

Har nu fået hentet bilen og kan på fakt. læse følgende:
Montering af stop på knastaksel U/B
Com2000 modul udskiftet U/B
bla. bla. bla....

Nogle der ved hvad det egentlig er de har skiftet, og hvad der egentlig
var galt med det gamle?

--
->Yours Faithfully<-
//Beach