opel ascona 1,6 2d
Fra : MVN

Dato : 08-06-04 20:04

hvad kører sådan en svend på literen ?

MVN

Fra : MVN

Dato : 08-06-04 20:12

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> hvad kører sådan en svend på literen ?
>
> MVN

og kræver den bly tilsætning ? eller kan den køre alene på blyfri ?

MVN

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-06-04 23:35

"MVN" <o@o.o> skrev :

>og kræver den bly tilsætning ? eller kan den køre alene på blyfri ?

Der er sgu' mange versioner af den bil - Ascona A, Ascona B og Ascona

C'eren kan med sikkerhed køre blyfri, A er tvivlsom, B burde, afhængig
af motorversionen , en N eller S'er

på de 2 gamle versioner, kig ved motornummeret på blokken - er der en
stjerne i nummeret f.eks 16*N 58756389475692 kan den, når tænding
stilles korrekt

(sådan frit fra hukommelsen)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 08-06-04 21:22

> og kræver den bly tilsætning ? eller kan den køre alene på blyfri ?

Jeg kørte 8 km/liter og ca 400 km /liter olie. Lidt dyr. Sikkert et dårligt
eksemplar. Der boede endog en mus i bilen.
Men bilen var dog ganske vaks.