Skulle Reifendirekt være billige - dækanbe~
Fra : Henrik B.

Dato : 08-06-04 19:02

Hej.

Sidder lige og sammenligner priser mellem Reifendirekt og dækimporten:

Continental PremiumContact.

Hos Reifendirekt - 1179,- pr. stk.
Hos Dækimporten - 1099,- pr. stk.

Hvor er lige fidusen ved at hente dækkene i Dyskerland?

Nogen der kan anbefale ovennævnte dæk?

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-06-04 19:16

On Tue, 8 Jun 2004 20:01:34 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Hos Reifendirekt - 1179,- pr. stk.
>Hos Dækimporten - 1099,- pr. stk.
>Hvor er lige fidusen ved at hente dækkene i Dyskerland?

Nu skriver du jo ikke noget - endsige sender os et link - vedr.
Dækimporten. Om det er noget engros-halløj.

>Nogen der kan anbefale ovennævnte dæk?

Jég har da sådan nogle splinternye sutter på min Omega...

/Mogens

Fra : Peter G C

Dato : 08-06-04 19:21

[klip]

> Jég har da sådan nogle splinternye sutter på min Omega...

Ahhh......:

Selvfølgelig kører morfar-dytten med sutsko

<løber_i_dækning.avi>

/Peter

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-06-04 19:23

On Tue, 8 Jun 2004 20:20:37 +0200, "Peter G C"
<peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Ahhh......: - Selvfølgelig kører morfar-dytten med sutsko

Hmm - er dét mon det rette udtryk... :)

><løber_i_dækning.avi>

Go' idé, unge mand! :)

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 08-06-04 19:30

Lige u' a' æ' landevej: http://www.daekimporten.dk

> Jég har da sådan nogle splinternye sutter på min Omega...

Og det i sig selv skulle være en anbefaling?
Hvad synes du om dækkene - støj, handling m.v.?

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-06-04 19:34

On Tue, 8 Jun 2004 20:30:22 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Og det i sig selv skulle være en anbefaling?
>Hvad synes du om dækkene - støj, handling m.v.?

De er okay - især pris/kvali.

Jeg kunne bedre lide mine Conti SuperContact med ZR-mærkning, men dem
laver de ikke mere. Sidstnævnte gav - på grund af den høje fartmæssige
mærkning og deraf stivere dækside - en endnu mere kontant styring, som
jeg jo kender det fra min Alfa Romeo !

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 08-06-04 19:24

Henrik B. wrote:
> Continental PremiumContact.
>
> Hos Reifendirekt - 1179,- pr. stk.

Med levering. Plus montering og afbalancering.

> Hos Dækimporten - 1099,- pr. stk.

Plus levering, men ved køb på stedet inklusive montering
og afbalancering.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 08-06-04 19:49

> Med levering. Plus montering og afbalancering.

> Plus levering, men ved køb på stedet inklusive montering
> og afbalancering.

Jep, men da jeg kun bor et par stenkast derfra, er de jo oplagt....

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 08-06-04 19:54

Henrik B. wrote:
> Jep, men da jeg kun bor et par stenkast derfra, er de jo oplagt....

Det var nu også bare som oplysning til andre der følger
tråden og som kunne have brug for nye dæk

Fra : Rasmus

Dato : 08-06-04 19:54

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Sidder lige og sammenligner priser mellem Reifendirekt og dækimporten:
>
> Continental PremiumContact.
>
> Hos Reifendirekt - 1179,- pr. stk.
> Hos Dækimporten - 1099,- pr. stk.

Det kommer jo meget an på størrelsen....

I 205/45-16 koster Continental Sport Contact

Hos Reifendirekt - 787,20 pr. stk.
Hos Dækimporten - 1095 pr. stk.

mvh
Rasmus

Fra : Henrik B.

Dato : 09-06-04 21:05

> [...]
>
> Hos Reifendirekt - 1179,- pr. stk.
> Hos Dækimporten - 1099,- pr. stk.
>
> Hvor er lige fidusen ved at hente dækkene i Dyskerland?

Har opklaret miséren:

Dækkene hos dækimporten er H-rated (210 km/t), hvor dem hos Reifendirekt er
W-rated (270 km/t).

Skal man have de nævnte dæk med W-ratng hos dækimporten, koster de 1.325,-
pr. stk. Så man kan sige at besparelsen er noget klein ved Reifendirekt, da
man skal påregne en udgift til montering.

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 09-06-04 21:08

On Wed, 9 Jun 2004 22:05:15 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Så man kan sige at besparelsen er noget klein ved Reifendirekt, da
>man skal påregne en udgift til montering.

Dét afhænger da i høj grad af dine "forbindelse" og med dén karriere
bag sig, kan dét da ikke være det største problem :)

/Mogens
Le Mans live:
www.autosport.com/newrlm/home/index.asp