Opfølgning på Kia Picanto leveringstid - N~
Fra : EC

Dato : 08-06-04 12:16

Har lige fået besked om at Nellemann Viby J ikke får flere i Juni
og (måske) regner med at få 5-7 stykker i næste md.

Nogen som har fået en bedre nyhed hos deres forhandler ?
--

/ Jesper

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-06-04 13:06

EC wrote:

> Har lige fået besked om at Nellemann Viby J ikke får flere i Juni
> og (måske) regner med at få 5-7 stykker i næste md.
>
> Nogen som har fået en bedre nyhed hos deres forhandler ?

En af vores bekendte handlede Picanto i sidste uge.
Hun fik at vide, at der var 4 mdr's leveringstid (omkring 1. oktober) - det
affandt de sig så med...

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ? Læs evt. mere her:

Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk
*Det falder mig svært, at opfatte anonyme Usenet skribenter seriøst*

Fra : Jan Richardy

Dato : 08-06-04 13:11

"EC" <ect@FJERNnypost.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige fået besked om at Nellemann Viby J ikke får flere i Juni
> og (måske) regner med at få 5-7 stykker i næste md.
>
> Nogen som har fået en bedre nyhed hos deres forhandler ?

Jeg fik at vide fra samme forhandler, at de får ca. 8 stk. om måneden og der
er omkring 55 personer på venteliste (det var for en uge siden).

Dvs. vi nok ikke skulle regne med noget før nov/dec.

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk
"My full name is Bender Bending Rodriquez."

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 08-06-04 16:52

Hejsa Jesper

Jeg "købte" en Picanto midt i marts måned.

Det sidste jeg har hørt fra forhandleren var at jeg kunne forvente at få den
et sted mellem Juli og December.. FLOT service Kia.. !

De kunne/ville ikke oplyse mig om hvilket nummer jeg havde i køen, og de
kunne ikke give mig et bedre estimat en ovenstående..
Sååeee.

Mvh

Tim - Med ny Seat !

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-06-04 17:01

On Tue, 8 Jun 2004 13:15:41 +0200, "EC" <ect@FJERNnypost.dk> wrote:

>Nogen som har fået en bedre nyhed hos deres forhandler ?

Hvad skal du give for den i Tyskland uden nogen afgift udover moms?
Man betaler jo afgift af aktuel indkøbspris nu om stunder...

www.autobild.de
Kia Picanto, 1.1 EX Benzin, 48 kW/ 65 PS Limousine
5-türig, 10.350 EUR

Kia Picanto, 1.1 LX Benzin, 48 kW/ 65 PS Limousine
5-türig, 8.700 EUR

/Mogens

Fra : Samsara

Dato : 08-06-04 21:28

> [...]
> og (måske) regner med at få 5-7 stykker i næste md.
>
> Nogen som har fået en bedre nyhed hos deres forhandler ?

Ja, jeg har fået en god nyhed Ifølge Kia Amager kan jeg
forvente, at min bil ankommer ca. 20. juli 2004.

Jeg havde bestemt mig for automatgear og skulle så regne
med levering til september, men nu har jeg så ændret den til
manuelt gear og vupti - levering til juli (hvis det altså holder) !

Venligst
Samsara

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 22:54

Jeg var så heldig - eller modig - at jeg fik skrevet betinget slutseddel på
en Kia Picanto på biludstillingen i BellaCenter. En prøvetur for nylig
fastholdt mit valg, og forhandleren meddelte mig så i sidste uge, at bilen
var ankommet til landet, og at jeg kan forvente at overtage den om en uges
tid. Desværre har successen nok overrasket Kia så meget, at man nu ikke er i
stand til at efterkomme kundernes ønske om hurtig levering.

Venligst
N. J. Møller

Fra : EC

Dato : 18-06-04 09:35

Får min i dag

--

/ Jesper

Fra : EC

Dato : 22-06-04 08:12

Fantastisk bil (til 117,180 på gaden)

--

/ Jesper

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-06-04 20:23

On Tue, 22 Jun 2004 09:12:12 +0200, "EC" <ect@FJERNnypost.dk> wrote:

>Fantastisk bil (til 117,180 på gaden)

117 kr og 18 øre. Det var dælme billigt ;-D
Flemming Jacobsen

Fra : Olesen

Dato : 23-06-04 21:51

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> 117 kr og 18 øre. Det var dælme billigt ;-D

Det var jo ikke gensalgsprisen han talte om.