Gør-det-selv-tuning af diesel
Fra : Peter G C

Dato : 07-06-04 15:06

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-06-04 19:21

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

> Se http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=37195

på en HDI kan man nøjes m. en 1/4 W modst. til kr. 0.25.

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 07-06-04 19:55

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> wrote in message

> på en HDI kan man nøjes m. en 1/4 W modst. til kr. 0.25.

Det lyder næsten for simpelt. Hvordan skulle det i givet fald gøres?

mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 06:43

"Ole Jeppesen" <nospam_jeppesen@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder næsten for simpelt. Hvordan skulle det i givet fald gøres?

Nu har jeg ikk en HDI, så jeg har ikk sat mig ind hvor den indskydes i
kredsløbet. Har bare set "tuningsbokse" savet op , Går ud fra at det er
ifbm. et analogt sensoroutput.

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 08-06-04 09:51

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
>>
> Nu har jeg ikk en HDI, så jeg har ikk sat mig ind hvor den indskydes i
> kredsløbet. Har bare set "tuningsbokse" savet op , Går ud fra at

HAr du mulighed for, at finde ud af hvor man sætter den ind på en HDI 2.0??

/CLaus

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-06-04 10:50

"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse

> HAr du mulighed for, at finde ud af hvor man sætter den ind på en HDI
2.0??

Ikke umiddelbart, men "søg og du skal finde" .

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 08-06-04 12:45

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> "Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> skrev
> i en meddelelse

> Ikke umiddelbart, men "søg og du skal finde" .

Har du et hint, om hvor jeg skal søge?

/Claus

Fra : Ulrich

Dato : 08-06-04 19:21

"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:40c5a6cc$0$9321$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Har du et hint, om hvor jeg skal søge?

Det er railtryksføleren du skal have fat i.
Ellers er der en billig her:
http://hjem.get2net.dk/lybker/homepage/prod_powerstick.htm
Den er så justerebar

Hygge Ulrich

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 08-06-04 21:14

google

Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-06-04 20:09

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev

> Se http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=37195

Bemærk at hvis signalet bliver FOR kraftigt, kan man nmt risikere at
styringen går over i fejlprogram, så hvis det skal gøres ordentligt, så skal
der være en art limmiter på.

Mvh.