120km/t skilt fra anden tråd
Fra : Brizz

Dato : 07-06-04 14:58

For lidt tid siden kom der en lille debat hvor der blev snakket om hvad et
blåt 120km/t skilt betød som bla. står ovre i midtjylland.
Nu fandt jeg så lige et link der forklarede det
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=79558

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : TGD

Dato : 07-06-04 19:29

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> blåt 120km/t skilt betød som bla. står ovre i midtjylland.
> Nu fandt jeg så lige et link der forklarede det

Nu må i sku lige, er det så lang tid siden i var til teoripræve?

Firkantet skilte er ALDRIG påbud men oplysning ligeså nå det er blåt.

Det hele står i teoribogen.

3kantet = Opråb/advarsel
Rundt = Påbud
4kantet=Oplysningstavle

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 07-06-04 19:39

On Mon, 7 Jun 2004 20:28:41 +0200, "TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk>
wrote:

>Nu må i sku lige, er det så lang tid siden i var til teoripræve?
>Firkantet skilte er ALDRIG påbud men oplysning ligeså nå det er blåt.
> [...]

Jow jow, men eet er teori - noget andet praksis

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 07-06-04 22:47

> Jow jow, men eet er teori - noget andet praksis

???

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-06-04 05:48

On Mon, 7 Jun 2004 23:47:05 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>???

En joke

/Mogens

Fra : TGD

Dato : 08-06-04 09:08

<KLIP>

> Jow jow, men eet er teori - noget andet praksis

Der skulle også have stået.

Rundt = Vejledende