fartbøder
Fra : MVN

Dato : 07-06-04 13:59

hvor kan man se hvor stor bøden er ved de enkelte hastigheder ?

og hvordan det nye klippekort system virker ?

MVN

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 07-06-04 14:09

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> hvor kan man se hvor stor bøden er ved de enkelte hastigheder ?

Det kan man dér:
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=79712

Jeg tror ikke det klippekortsordningen er trådt i kraft, eller hur?

--
-------
mvh Jakob Houkjær

Fra : MVN

Dato : 07-06-04 15:22

"Jakob Houkjær" <jaho@YYYYmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=79712
>
> Jeg tror ikke det klippekortsordningen er trådt i kraft, eller hur?

har hørt den skulle være trådt i kraft her pr. 1/6

MVN

Fra : MVN

Dato : 07-06-04 15:24

> [...]
> http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=79712
>
> Jeg tror ikke det klippekortsordningen er trådt i kraft, eller hur?

er der ikke et sted med bøder i byer og på landeveje ?

MVN

Fra : Peter G C

Dato : 07-06-04 15:42

"Jakob Houkjær" <jaho@YYYYmail.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Jeg tror ikke det klippekortsordningen er trådt i kraft, eller hur?

Ordningen er vedtaget, men reglerne er ikke trådt i kraft endnu. Vi må
afvente justitsministerens ord.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : MVN

Dato : 07-06-04 17:14

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> [klip]

> Ordningen er vedtaget, men reglerne er ikke trådt i kraft endnu. Vi må

hvad med bødetakster på landeveje og i byer ?

MVN

Fra : Peter G C

Dato : 07-06-04 20:15

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse

[klip]

> hvad med bødetakster på landeveje og i byer ?

De er trådt i kraf.

Se http://www.jp.dk/indland/artikel:aiid=2454208:fid=8744:img=0/

/Peter

--