DIN-montering af radio i 2004 Daewoo Nubir~
Fra : kbkl

Dato : 06-06-04 19:18

Jeg har en Daevoo Nubira 2004, hvori jeg gerne vil have monteret denne
AV-enhed:
http://www.pioneer.dk/no/product_detail.jsp?product_id=1649&taxonomy_id=430-456.
Men fordi jeg har valgt CDX-udstyrspakken, har jeg en fabriksmonteret radio,
som er integreret i instrumentbrættet. Kan jeg så få monteret min AV-enhed?
Det må jo stadig være tale om de såkaldte DIN-huller(?)?

Fra : Olesen

Dato : 06-06-04 19:24

"kbkl" <klne@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
AV-enhed?
> Det må jo stadig være tale om de såkaldte DIN-huller(?)?

Går ud fra, du også vil bruge den til DVD, og du dermed
skal finde plads til en extern dvd-afspiller.

Fra : kbkl

Dato : 06-06-04 19:32

Ja, men den skal være placeret i bagagerummet. Sådan ser instrumentbrættet
ud:
http://www.daewoo.dk/images/global/models/nubira_new/photo_gallery/image_6.jpg.
Den radio du ser er med cd-skifter og fylder hele det sorte areal. Er der så
tale om to DIN-huller?

Fra : kbkl

Dato : 07-06-04 10:25

Har lige snakket med Daewoo, og det kan ikke lade sig gøre at montere en
anden radio i bilen, end den der i forvejen er installeret.

Men tak for hjælpen ihvertfald ;)