HKS Instrumenter
Fra : Claus Hviid

Dato : 06-06-04 17:52

Hej

Jeg er mangler et link til en forhandler af HKS ure. Jeg har søgt på
www.hksusa.com men der er ikke opgivet nogle forhandlere i DK eller andre i
europa, hvor man kan søge på hele sortimentet incl. priser osv.

Er der nogle i gruppen der kender en forhandler i DK?

Helt specifikt skal jeg bruge: Turbomanometer, Vandtemp. samt Olietryk.

/Claus

Fra : Claus Fabritius

Dato : 06-06-04 18:23

"Claus Hviid" <chviid@findesikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> europa, hvor man kan søge på hele sortimentet incl. priser osv.
>
> Er der nogle i gruppen der kender en forhandler i DK?

www.k-power.dk som ligger i Søborg importerer og sælger. Giv Peter et ring.
Flinker fyr.
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Cosworth POWER

Dato : 06-06-04 19:34

> www.k-power.dk som ligger i Søborg importerer og sælger. Giv Peter et
> ring. Flinker fyr.

Men dyre produkter! Autometer kan bestemt anbefales som et rigtig godt
alternativ - anvendes bl.a. i NASCAR o.lign. race.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Jonas R.

Dato : 06-06-04 19:50

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in SNIP
> Men dyre produkter! Autometer kan bestemt anbefales som et rigtig godt
> alternativ - anvendes bl.a. i NASCAR o.lign. race.

Eller Lindebjerg Carparts,
det ligger i smallegade på frederiksberg, de har også fede ure...

/Jonas

Fra : Claus Fabritius

Dato : 06-06-04 20:05

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men dyre produkter! Autometer kan bestemt anbefales som et rigtig godt
> alternativ - anvendes bl.a. i NASCAR o.lign. race.

Nu efterlyste manden jo HKS :)
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-06-04 20:34

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse
> "Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu efterlyste manden jo HKS :)

Det er korrekt, og hvis han er meget sur på hans penge er det da også
helt fint at købe HKS til godt det 3-dobbelte af hvad AutoMeter koster.
De instrumenter han efterlyser kan fås til lige omkring 1500,- hos
Summitracing.com - incl. told,moms og fragt.
Autometer Phantom Series :
http://store.summitracing.com/product.asp?d=10&s=118&p=2579&searchtype=e
cat
Eneste hage er at vandtemp. er i Fº og ikke Cº , men det er imo et lille
problem.....
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Claus Fabritius

Dato : 06-06-04 20:45

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> De instrumenter han efterlyser kan fås til lige omkring 1500,- hos
> Summitracing.com - incl. told,moms og fragt.

Men ser de lige så godt ud? :) Jeg er godt nok ikke så vild med de nye
Chrono-ure, men de gamle kunne jeg rigtigt godt lide.
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Cosworth POWER

Dato : 06-06-04 21:13

> Men ser de lige så godt ud? :) Jeg er godt nok ikke så vild med de nye
> Chrono-ure, men de gamle kunne jeg rigtigt godt lide.

Jeg har købt de her Autometer/FORD Racing ure til min:
http://www.iconsix.com/scc_performance/default.asp?id=91

Synes det ser noget bedre ud end HKS!

Fra : Claus Fabritius

Dato : 07-06-04 09:17

> Jeg har købt de her Autometer/FORD Racing ure til min:
> http://www.iconsix.com/scc_performance/default.asp?id=91
>
> Synes det ser noget bedre ud end HKS!

De må være rigtigt fine i din, men jeg synes nu at HKS DB-urene er flottere
( http://www.hksusa.com/categories/?id=1919 ). Skulle jeg selv ud og have
tror jeg godt nok at jeg ville finde noget andet end HKS, da de er ved at
være for udbredte. Nu har jeg så ikke problemet, da Unoen har hvad den skal
have af ure fra fabrikkens side.
--
Claus Fabritius
Full boost @ 2400 RPM

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-06-04 20:20

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men dyre produkter! Autometer kan bestemt anbefales som et rigtig
godt
> alternativ - anvendes bl.a. i NASCAR o.lign. race.

Jepz - AutoMeter er *guf*.
Du kan få dem her : www.summitracing.com
Fragten tager ca. 8-10 dage hvis du vælger "AirMail"
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Claus Hviid

Dato : 07-06-04 17:43

Ringede idag til ham K-Power gutten. Det var noget dyrere end jeg havde
regnet med. HKS Vandtemp kostede 1600+moms, HKS Turbomanometer 1350+moms.
Fuldstændig vanvittigt. Jeg bestiller Autometer istedet eller overvejer
måske HKS til imorgen. Tak for linket.

/Claus