Electric Life Rudehejs
Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 17:51

Da Golf'en var ny for knap 8 år siden monterede jeg et sådan sæt i alle 4
døre.

Efter 4 år døde den i venstre fordør. Årsag: Knækket plastichjul som kablet
trækkes op omkring. Jeg reparerede det med 8 stk. cykeleger (3mm rustfri) i
10 mm. længder.

Nu efter endnu 4 år er denne reperation også gået kaput og der er ikke anden
løsning end at skaffe et andet hjul til rudehejset - Det forventer jeg
bliver temmeligt svært så måske jeg skal have fat i et helt nyt rudehejs.

Men hvem pokker forhandler Electric Life i dag?

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 19:33

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> wrote in message
> [...]
> løsning end at skaffe et andet hjul til rudehejset - Det forventer jeg
> bliver temmeligt svært så måske jeg skal have fat i et helt nyt rudehejs.

Tag ud til nærmeste tekniske skole og se om ikke det vil fræse et nyt
tandhjul for dig mod en lagkage eller lign.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 19:33

"Tom" <t> skrev i en meddelelse

> Tag ud til nærmeste tekniske skole og se om ikke det vil fræse et nyt
> tandhjul for dig mod en lagkage eller lign.

Jeg har faktisk overvejet at gøre det selv men det ligner enhalv dags
arbejde med brug af både drejebænk og fræser med and del tricks involveret.

Mvh
Claus