MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Start af program v/opstart.
Fra : P&H

Dato : 14-06-04 10:41

Når jeg tænder min pcèr vil jeg gerne starte mit outlook express og det skal
ligge som ikon nede i højre hjørne, men hvordan er det nu lige jeg gør.

Mvh
Per.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-06-04 11:33

"P&H" <qwenr.halne@ofir.dk(fjern qwe)> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> ligge som ikon nede i højre hjørne, men hvordan er det nu lige jeg gør.

++++++++++++++++++++

Hej Per.

Hvilken OS bruger du?

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : P&H

Dato : 14-06-04 19:42

Undskyld, men jeg bruger XP og det er jo en væsentlig oplysning.
Mvh
Per

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40cd7e38$0$422$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : P&H

Dato : 14-06-04 22:10

UPS - Hvorfor skriver jeg ikke barer det jeg mener, og det er - Jeg vil
gerne have Outlook starter og kører i baggrunden når jeg starter pcèn
således jeg får besked (det lille ikon i højre hjørne) når der er kommet
post. Jeg kan få Outlook til at ligge nede i værktøjslinien men vil gerne
have det fjernet derfra.
Jeg kører xp.

Fra : LarsS

Dato : 14-06-04 23:11

Per "P&H" skrev

> [...]
> post. Jeg kan få Outlook til at ligge nede i værktøjslinien men vil gerne

Det bedste man umiddelbart ka' gøre med OE er at lave en
genvej til programmet, i genvejens egenskaber vælge at køre
minimeret og så lægge denne genvej i startup-mappe.
(Der er specielle programmer der kan fjerne den minimerede
"knap" og istedet lave et ikon (ved siden af ur), specielt for
OE, men jeg ka ikke lige huske hvad & hvor...)

/LarS

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-06-04 01:03

P&H wrote:
> [...]
> pcèn således jeg får besked (det lille ikon i højre hjørne) når der
> er kommet post. Jeg kan få Outlook til at ligge nede i værktøjslinien

Jeg er ikke sikker på at dette program kan gøre det automatisk, men
manuelt virker det nu fint.
http://www.teamcti.com/trayit/trayit.htm

mvh
Henning

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 15-06-04 08:44

On Mon, 14 Jun 2004 11:40:40 +0200, "P&H" <qwenr.halne@ofir.dk(fjern
qwe)> wrote:

>Når jeg tænder min pcèr vil jeg gerne starte mit outlook express og det skal
>ligge som ikon nede i højre hjørne, men hvordan er det nu lige jeg gør.

Prøv at se her:
http://www.spamihilator.com/download/index.php

Har ikke selv prøvet den, men det kunne jo være!

Lars

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 15-06-04 09:30

On Tue, 15 Jun 2004 09:44:14 +0200, Lars Holm Thomsen
<aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> wrote:

>Prøv at se her:
>http://www.spamihilator.com/download/index.php
>
>Har ikke selv prøvet den, men det kunne jo være!

Der var jeg lidt hurtig - det er en plugin til spamihilator!

Den kunne du jo overveje, om du vil bruge - jeg har stor glæde af den!

Lars