MS Windows
briani 27239
Kan ikke slette mappe.
Fra : Polopigen

Dato : 13-06-04 20:25

kan ikke slette eller hører mappen med runrig.

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : DonE

Dato : 13-06-04 20:31

Polopigen vrøvler:

> kan ikke slette eller hører mappen med runrig.

Øhh.......nå?

--
Venligst
Erara humanum est.

Fra : Polopigen

Dato : 13-06-04 20:39

Jeg kører med xp og har prøvet at slippe af med runrig filen ved at slette
den både i windows og fra komandoprompt, dog uden positivt resultat. i xp
pro versionen får jeg at vide at der er nægtet adgang til filen og i
prompten, er det et ugyldigt mappenavn på trods af at vi ved dir.... kan se
den. nogen der har en løsning?

Fra : Michael

Dato : 13-06-04 20:52

> pro versionen får jeg at vide at der er nægtet adgang til filen og i
> prompten, er det et ugyldigt mappenavn på trods af at vi ved dir.... kan
se
> den. nogen der har en løsning?

Jeg ved ikke hvad runrig filer er... men jeg vil foreslå at du kører en
scandisk for at se op der er fejl i fil/mappe-strukturen.
Generelt når der nægtes adgang til (at slette) en fil, skyldes det at den er
i brug. Check evt. i joblisten (Ctrl+Alt+Del) om filen er aktiv.

Held&lykke,
Michael

Fra : Gevaldi

Dato : 13-06-04 22:17

Michael skriblede:

> Jeg ved ikke hvad runrig filer er...

Jamen så skal jeg hjælpe dig på vej:
http://www.runrig.co.uk/

Polopigen har en mappe med Runrig
filer (mp3) som hun vil have slettet.
Hvorfor ved jeg ikke, for det er da
go' musik :D

--
/Gevaldi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-06-04 20:52

Polopigen skriver:

> kan ikke slette eller hører mappen med runrig.

Runrig ?
Det er et skotsk rockband
http://www.runrig.co.uk/

Du bliver altså nødt til at forklare dig lidt nærmere.
Filen, hvad bruges den til?
Hvilket operativsystem bruger du?
Hvorfor vil du slette filen?
Er det et program der kører i baggrunden?

> "Are you still wasting your time with spam?...

Åbenbart

> There is a solution!"
>
> Protected by GIANT Company's Spam Inspector
> The most powerful anti-spam software available.
> http://mail.spaminspector.com

Og aaaalt for mange linjer i signaturen. 9 linjer må kun være 4, de 5 må
være spam der er indført af spaminspector - rimeligt godt gået....

Og lige til info, læs og forstå:
http://home6.inet.tele.dk/moppe/news.html

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Polopigen

Dato : 14-06-04 08:04

Jo det er god musik. Også derfor jeg gerne ville have haft det. Problemet er
at jeg har navngivet en mappe " runrig " denne mappe er tom og jeg kan ikke
få adgang til den.