MS Windows
briani 27239
Printer - gem en fil.txt
Fra : Flemming Lauritsen

Dato : 13-06-04 12:56

Hej !

Kan man oprette en printer / port som aflever en fil i en mappe ?

F.eks. et Word.doc kan jeg gemme som ren tekst og bestemme hvilken mappe jeg
vil gemme i

f.eks. C:\Dokumenter\brev\xxx.txt

Kan jeg gøre det samme med en printer ? Det vil sig - jeg vælger en printer
og får derved gemt en fil.txt i C:\Dokumenter\brev\ - det skal altid være i
den samme mappe.

Flemming Lauritsen

Fra : Dino

Dato : 13-06-04 13:18

Den 13-6 2004 skrev Flemming Lauritsen i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
> Kan jeg gøre det samme med en printer ? Det vil sig - jeg vælger en
> printer og får derved gemt en fil.txt i C:\Dokumenter\brev\ - det

Porten findes, den hedder "File". Hvis du ønsker at gemme i "ren text",
skal du installere en "Generic Text" printer (findes på installations-
CD'en).

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Flemming Lauritsen

Dato : 13-06-04 14:08

"Dino" <no.email.replies@excite.com> skrev i en meddelelse

> Porten findes, den hedder "File". Hvis du ønsker at gemme i "ren text",
> skal du installere en "Generic Text" printer (findes på installations-

OK - virker som det skal !

- men er det mulig, at "bestemme" hvor en "Generic Text printer " skal gemme
filen, så en bruger ikke skal ( kan vælge ) i hvilken mappe filen gemmes i ?

Flemming

Fra : Dino

Dato : 13-06-04 21:46

> [...]

> - men er det mulig, at "bestemme" hvor en "Generic Text printer "
> skal gemme filen, så en bruger ikke skal ( kan vælge ) i hvilken

Nej, det er det ikke (AFAIK).