MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvordan sættes default user ?
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-04 08:38

Efter "upgrade" af zonealarm, starter min w2k op med administrator,
istedetfor min user. Hvordan sætter jeg min egen user som default ?

Poul B-H

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-06-04 21:42

<svar_i_gruppen> skrev:

> Efter "upgrade" af zonealarm, starter min w2k op med
> administrator, istedetfor min user. Hvordan sætter jeg min
> egen user som default ?

Jeg er ikke helt sikker på, om det er det samme i Win2000, men
prøv Start > Kør: regedit og prøv så om følgende nøgle findes:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Hvis den nøgle findes, så findes der sikkert også en værdi derinde
ved navn: 'DefaultUserName' og hvis du dér skriver navnet på
den konto, som du ønsker skal være standard, så burde Windows
vælger den konto under næste opstart.

--
Hilsen
Madsen