MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan ændrer man antallet af samtidige d~
Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 13-06-04 02:16

Hvordan ændrer man antallet af samtidige downloads ?
Windows 98se
ie 6.x

jeg kan huske det er i reg.databasen men lige hvor og hvad ???

Med venlig hilsen
Lars (København nord)

Fra : Dino

Dato : 13-06-04 08:49

Den 13-6 2004 skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Hvordan ændrer man antallet af samtidige downloads ?
> Windows 98se
> ie 6.x
>
> jeg kan huske det er i reg.databasen men lige hvor og hvad ???

---Klip---
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000010
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000008

---Klip---

--
Dino

Verdens største samling af danske