MS Windows
briani 27239
Uninstaller
Fra : Michael Friis

Dato : 12-06-04 23:57

Hejsa.

Håber at dette er den rigtige gruppe, ellers hjælp mig

Er der mon én der kan anbefale en rigtig god uninstaller, som finder alle
ændringer i reg-databasen?

Gerne freeware, men intet krav.

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Michael Friis

Dato : 13-06-04 00:49

Glemte at skrive, at det skal kunne overvåge reg-databasen, så jeg kan se,
hvis der sker ændringer, under/efter installation.

Håber det findes.

Michael

Fra : John

Dato : 13-06-04 00:49

"Michael Friis" <MichaelFriis34@INGENSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber at dette er den rigtige gruppe, ellers hjælp mig
>
> Er der mon én der kan anbefale en rigtig god uninstaller, som finder alle

Jeg bruger disse to til at 'rydde op' efter uninstall:
http://majorgeeks.com/download.php?det=460
http://majorgeeks.com/download.php?det=4134

Her er lidt mere at vælge imellem:
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=uninstaller&action=s

Mvh John

---

Fra : LarsS

Dato : 13-06-04 14:48

Michael Friis skrev:

> Er der mon én der kan anbefale en rigtig god uninstaller, som finder alle
> ændringer i reg-databasen?
> Gerne freeware, men intet krav.

Der er 2 gode små-programmer (share-ware) som kan gemme
"et billede" af reg.data-base. Disse "billeder" (f.eks. før og efter
installation af et program) kan så sammenlignes og en liste (og
UNDO- og REDO-regfiler) kan skrives.

Advanced Registry Tracer: http://www.elcomsoft.com/art.html
Laver de mest overskuelige sammenlignings-, UNDO- og
REDO-filer.

Regsnap: http://lastbit.com/regsnap/default.asp
Viser ændrede reg-keys med både gamle og nye værdier
(samt selvf. helt nye) og ændringer/nye filer (med vers. nr.)
i windows- & system-mapper.

/LarS