MS Windows
briani 27239
kan denne mappe tømmes helt?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-06-04 23:54

C:\Documents and Settings\bruger\Local Settings\Temp

kan ALT slettes i denne mappe - jeg mener alt uden undtagelse?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : DonE

Dato : 13-06-04 01:40

sniper_Nolight wrote:
> C:\Documents and Settings\bruger\Local Settings\Temp
>

> kan ALT slettes i denne mappe - jeg mener alt uden undtagelse?
Jeps.

--
Venligst
Erara humanum est.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-06-04 07:21

sniper_Nolight skriver:

> C:\Documents and Settings\bruger\Local Settings\Temp
>
> kan ALT slettes i denne mappe - jeg mener alt uden undtagelse?

Ja, det gik da fint, her for 5 sekunder siden på min maskine.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-06-04 10:37

ok lyder godt - grunden til jeg var lidt i tvivl var at der i mappen lå
nogle andre mapper der havde navne der lignede registreringer - altså en
masse tal og bogstaver osv. men jeg synes ikke de indeholdt noget særligt -
men da mappen er Temp tænkte jeg det nok var muligt at slette alt - hvad er
den mappe der egentlig for? - de ting der ligger synes jeg ikke rigtigt jeg
kan genkende.

Fra : Snuden

Dato : 13-06-04 14:06

On Sun, 13 Jun 2004 11:36:35 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@c.dk> wrote:

> [...]
>den mappe der egentlig for? - de ting der ligger synes jeg ikke rigtigt jeg

Det er din brugerkontos mappe til temporære filer, og bruges bl.a. til
midlertidig opbevaring af installationsfiler (det er der
registreringerne kommer fra). Du kan roligt tømme den helt og aldeles
- hvis nogen af filerne er i brug skal Windows nok brokke sig.
--
Snuden

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-06-04 14:51

> [...]
> registreringerne kommer fra). Du kan roligt tømme den helt og aldeles
> - hvis nogen af filerne er i brug skal Windows nok brokke sig.

great! - altid rart at vide hvad man sletter
tak for info!

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-04 16:43

On Sun, 13 Jun 2004 15:51:15 +0200 skrev "sniper_Nolight" <sniper_nolight@c.dk>
..

>great! - altid rart at vide hvad man sletter
>tak for info!

I programmer>tilbehør>systemværktøjer ligger et værktøj 'diskoprydning'. Dette
værktøj kigger også de temporære filer efter og er måske i virkeligheden det du
har brug for (kan fornemme du gerne vil have frigivet noget plads).

VH Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-06-04 21:51

> [...]
det du
> har brug for (kan fornemme du gerne vil have frigivet noget plads).

ja det er helt rigtigt - jeg kan godt lide at have lidt orden på pcen (god
knows der hurtigt er fyldt op med lort!) - dels for overblik og dels for
hastighed - jeg renser ofte registreringen - fjerner spyware - henter
updates og det hele - oven i det bruger jeg ligeså ofte diskoprydning, men
ved et tilfælde opdagede jeg at netop den mappe rørte ingen af disse fine
programmer ved - internet filer, cookies osv er væk - om der fjernes noget
af indholdet i den mappe ved jeg ikke, men helt tømt blev den ikke - men når
jeg nu ved det bare skal gøres manuelt gør jeg bare det