MS Windows
briani 27239
Blinkende CD-ikon som muse-pil
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 12-06-04 12:52

WinXP

En gang i sekundet skifter musepilen udseende til en CD-skive!

Jeg har ingen applikationer relateret til CD/Dvd kørende!

Hvordan finder jeg ud af hvilken proces, som forårsager dette?

Lars

Fra : Gevaldi

Dato : 12-06-04 13:20

Lars Holm Thomsen skriblede:
> [...]
>
> Jeg har ingen applikationer relateret til CD/Dvd kørende!
>
> Hvordan finder jeg ud af hvilken proces, som forårsager dette?

Jeg ville kikke efter egenskaber for musen.

--
/Gevaldi

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 12-06-04 13:39

On Sat, 12 Jun 2004 14:19:39 +0200, "Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com>
wrote:

>Jeg ville kikke efter egenskaber for musen.

Nåh, nu er den holdt op igen! Øhh!

Tak for responsen!

Lars

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-06-04 13:41

Lars Holm Thomsen skriver:

> Nåh, nu er den holdt op igen! Øhh!
>
> Tak for responsen!

Gevaldi kan fjernhealing af computere

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 12-06-04 13:43

On Sat, 12 Jun 2004 14:41:19 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Gevaldi kan fjernhealing af computere

Ja, det må det være!

Der er vel mange af os, som kan få brug for det en anden gang!

Jeg tror du skal få dig et SE-nr!

Lars

Fra : Gevaldi

Dato : 12-06-04 14:00

Lars Holm Thomsen skriblede:

> Ja, det må det være!
>
> Der er vel mange af os, som kan få brug for det en anden gang!
>
> Jeg tror du skal få dig et SE-nr!

Hva' ska' jeg bruge et *SE-nr* til
når jeg kan *se* via skærmen :D

--
/Gevaldi

Fra : Asle Bjerva

Dato : 13-06-04 15:27

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i melding

> Lars Holm Thomsen skriblede:

> Hva' ska' jeg bruge et *SE-nr* til
> når jeg kan *se* via skærmen :D

Beklager, men "CD-ikonet" i musepilen er Winwos måte å si at den
leser/starter et program.
Jeg har en gammel langsom maskin og der er det helt klart hva som skjer:
Ved oppstart av programmer og ved lesing på disken endrer pekeren seg til
"CD", men det har ingen ting med CD-ROM å gjøre.
Jeg kan se samme på min IBM Thinkpad med 1,8GHz P4m, ved lesing på eksternt
tilkoblet disk, som har parkert på grunn av inkativitet.
(mer her kun 1/10 sek)

Er dette på en rask- eller langsom maskin ?

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no