MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Explorer æder alle systemresourcer
Fra : MD

Dato : 12-06-04 09:52

Hej.

Min computer er begyndt at kører overdrevent langsomt.

Specs.: K7s5a Pro
AMD Athlon 2400+
512 MB RAM
Win XP Pro sp 1

Explorer ligger næsten konstant med et cpu forbrug på 99 % og den ligger på
et forbrug af RAM på mellem 75 og 500 MB - er det ikke vildt meget?!

Jeg håber en af jer, lige har den rigtige løsning.

Mvh MD

Fra : ///JJ

Dato : 12-06-04 09:57

MD wrote:
> [...]
>
> Explorer ligger næsten konstant med et cpu forbrug på 99 % og den
> ligger på et forbrug af RAM på mellem 75 og 500 MB - er det ikke

Dette er et rigtig ofte spurgt spørgsmål. Du vil kunne finde en del
muligheder hvis du kigger bagud i gruppen.
Men for at give dig et svar: Check bl.a. for virus, orme m.m.

///JJ

Fra : kk

Dato : 12-06-04 10:34

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> muligheder hvis du kigger bagud i gruppen.
> Men for at give dig et svar: Check bl.a. for virus, orme m.m.
.... og det vil nok være en god ide at starte hos:
www.spywarefri.dk

mvh
kk

Fra : Gunnar

Dato : 13-06-04 08:09

Hej
Jeg var hos en bekendt forleden med nøjagtig de samme symptomer, den var
renset for virus 10 dage forinden, men det viste sig at den var fuld af
virus og ikke opdateret i windows update, det tog lidt tid, men så er den
også i orden.
Gunnar