MS Windows
briani 27239
siger at mappen programmer er tom men det ~
Fra : Thomas

Dato : 11-06-04 22:01

ja HJÆLP

min D:\programmer er tom siger XP.
men hvis jeg skrive D:\programmer\office
så kommer jeg ind i mappen.

hvordan kan det værer at den siger at mappen er tom når da ligger mange
programmer og spil i mappen ??
og hvordan kan jeg få dem frem igen ???
mangler ca 30 GB i den mappe.
og jeg kan ikke slette mappen så siger den at den ikke er tom.

har prøvet meget.
nogle da kender et fif eller et program da kan få mig til at se hvad jeg har
i mappen ????

har prøvet at install et program i mappen.
gik findt men så åbnet jeg mappen programmer og Den er sku tom.
men hvis jeg skive D:\programmer\Stuntgp
så kommer jeg ind i mappen ???

håber at i kan hjælpe mig

Thomas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-06-04 22:54

Thomas skrev:

> min D:\programmer er tom siger XP.

Er din Windows stillet til at vise skjulte filer og mapper?
Man kunne forestille sig, at alle undermapperne til D:\Programmer af en
eller anden årsag bliver markeret som skjulte mapper eller som system-
mapper, som du på en standardinstallation af WinXP, ikke får lov til at
se, medmindre du slår visning af skjulte filer og mapper til.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas

Dato : 12-06-04 07:13

har været inde i engskaber for mappen.
og den stå ikke i Skjul.
og er da andre måde man kan gører det på ????

Thomas

Fra : Torben

Dato : 12-06-04 08:20

"Thomas" <Twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> har været inde i engskaber for mappen.
> og den stå ikke i Skjul.
> og er da andre måde man kan gører det på ????
>
> Thomas

Du skal ind i menupunktet Funktioner og vælge mappeindstillinger faneblad
vis og der kan du så se om de er sat til skjult, læg mærke til at der er
flere muligheder!

--
Torben

Fra : Thomas

Dato : 12-06-04 09:20

ok det har jeg lige prøvet men nu har jeg så prøve at oprette en mappe i
mappen og nu siger den så : Datafejl (cyklisk redundanscheck)
hvad betyder det og hvad kan jeg gøre ??

thomas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-06-04 12:09

Thomas skrev:

> Datafejl (cyklisk redundanscheck) hvad betyder det og hvad kan
> jeg gøre ??

Det kan være et dårligt datakabel imellem harddisk og bundkort,
eller det kan være fejl på selve harddisken eller controlleren
på bundkortet f.eks.

--
Hilsen
Madsen