Problem i Internet explore ved "Gendan fra~
Fra : Nenad Dragic

Dato : 14-06-04 19:31

Hejsa

En af mine venner har et underligt problem med hans Internet Explore
6.0 DK med alle opdateringer.
Hvis man klikker på et link fra en anden webside eller fra en mail
starter exploren op men den viser kun top bjælken (der hvor der står
http:\\jubii.dk eller ligende). Der er ingen andre ting, kun den blå
linie med overskriften.
Når man maksimer den så dukker hele browser vinduet op. Hvis man
efterfølgende laver en "Gendan fra Maksimer" så er det igen kun
overskriften der kan ses.

Min ven siger at det skete efter at windows havde kørt en eller anden
opdatering på. Han kan ikke huske hvilken.
Internet explore er blevet reinstalleret uden størrer held.

Har I nogle ide'r?

På forhånd tak
Nenad Dragic

Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 15-06-04 10:44

Nenad Dragic wrote:
> [...]
> opdatering på. Han kan ikke huske hvilken.
> Internet explore er blevet reinstalleret uden størrer held.

Prøv at gøre vinduet, hvor der kun er den blå linie, større manuelt, ved
at trække i hjørnerne - fx lige under "luk-krydset". Så skulle IE gerne
huske den nye vindue-indstilling.

Thomas

Fra : Nenad Dragic

Dato : 17-06-04 18:27

On Tue, 15 Jun 2004 11:43:51 +0200, Thomas Riis Hansen
<t_riis@getSLET2net.dk> wrote:

>Prøv at gøre vinduet, hvor der kun er den blå linie, større manuelt, ved
>at trække i hjørnerne - fx lige under "luk-krydset". Så skulle IE gerne
>huske den nye vindue-indstilling.

Hej Thomas

Jeg måtte slette en registry key før det virkede.

Mvh
Nenad