kan ikke se net tv LIVE (men godt 'dead')
Fra : Andreas Chr.

Dato : 13-06-04 21:00

Hejsa - normalt plejer jeg ikke at have problemer med at se DR nyheder live
via nettet. Nu er det imidlertid slut.
Siden sidst har jeg installeret ny browser - opera, og kørt div. tweak
programmer - alle sammen i tilstande der hellere fjerne for lidt end for
meget.

Jeg kan sagtens se gamle nyheder. Men når jeg forsøger at se live nyheder
via opera eller mozilla bliver jeg istedet præsenteret for "dr dk sender i
øjeblikket ikke live".

Det er altså kun live tv der ikke virker.

Når jeg forsøger at se live tv i IE6 (med sikkerhedsindstillinger sat til
default), låser explorer og må lukkes ned på den hårde måde.

HJÆLP!

Mvh,

Andreas Chr,.

Fra : Andreas Chr.

Dato : 13-06-04 21:41

Deadline - som normalt åbner mediaplayer 'eksternt' kan jeg stadig se. De
almindlige nyheder som normalt åbnes internt i browseren, kan jeg ikke se.
Det er MEGET mærkeligt.

Andreas